سرویس تجسمی هنرآنلاین: در ماه‌های اخیر با وجود شیوع کرونا تعدادی از گالری‌ها به فعالیت‌های عادی خود ادامه داده‌اند و نمایشگاه‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنند، با این حال همچنان تعدادی از آنها ترجیح می‌دهند از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کنند تا فرصتی برای علاقه‌مندانی که کمتر از خانه خارج می‌شوند فراهم کنند.

 

گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های فربد مرشدزاده در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آنلاین "پیش از اتمام مهلت نگریستن-بخش دوم: گیسو" با آثاری از مریم فیروزی در وب‌سایت www.silkroadartgallery.com برپاست.

بهارین: نمایشگاه آثار انجمن علمی معلمان هنر شهر تهران، با آثاری از علی شکوهیان، علی درخواه، راضیه درگاهی، فیروزه خدادادی، معصومه حلاجی، رها مژده، هیلدا نجات، مینا عباسی، آمنه اسلامی نژاد، تا 28 دی در اینستاگرام نگارخانه بهارین به نشانی https://www.instagram.com/baharinartgallery/ برپاست.

تام: نمایشگاه گروهی آنلاین "جایگزین" با آثاری از علیرضا آدمبکان، محسن جمالی نیک، نگین جواهری، مرجان حبیبیان، مرمر صالحی و شهروز صدر تا ۳ بهمن در وب‌سایت گالری تام  www.tamgallery.com برپاست.

باوان: نمایشگاه آنلاین "ترنا" با آثاری از کیمن مه‌آبادی تا 11 بهمن بر روی وب‌سایت گالری باوان به نشانی bavangallery.com/viewing-room/torna برپاست.

طراحان آزاد: آثاری از سمیرا اسکندرفر در وب‌سایت گالری طراحان آزاد به نشانی  http://azadart.gallery/fa/oe.aspx به نمایش درآمده است.

آریا: ششمین نمایشگاه تابلوهای کوچک گالری آریا در صفحه اینستاگرام ariagalleryartclasses @ برپاست.

یونسکو کلاب: منتخبی از کارنماهای گروه اول تا چهارم انجمن هنرمندان نقاش ایران، شامل ٦٩ اثر منتخب از ٦٩هنرمند، توسط "یونسکو کلاب" انتخاب شده و در وب‌سایت دپارتمان ایران به نشانی Internationalactionart.com در معرض نمایش است.‌