به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "آل علی علیهم‌السلام" با نمایش آثار نقاشی حسن روح‌الامین 12 دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد و با نمایشی چهارده روزه از آثاری چون "معرکه آب"، "اصحاب کساء"، "دیر راهب"، "ابد والله"، "معراج" ادامه خواهد یافت.

حسن روح‌الامین از نقاشان جوان آیینی است که اغلب آثارش مفاهیم عاشورایی و جلوه‌هایی از آئین‌های مذهبی اسلامی را با خود دارد و محوریت موضوعات منتخب او غالبا مضامین شیعی و اسطوره‌های دینی است. حسن روح‌الامین در به تصویرکشیدن مقاتل و روضه‌ها دقیق، ظریف و دستی قوی دارد. او از جذابیت و شکوه و عظمت سبک باروک و همچنین شیوه کلاسیک برای نمایش سیر و سلوکی که به آن معتقد است بهرۀ کامل می‌برد و تصاویر باشکوه وقایع مذهبی‌ای که برای مسلمانان آشنائیت دارد و موضوعات مورد علاقۀ مسلمانان است را به‌ خوبی ترسیم می‌کند.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه آل علی علیهم‌السلام از ساعت 16 الی 19 روز جمعه 12 دی‌ماه 98 افتتاح و تا 25 دی ادامه خواهد داشت. نمایشگاه در روزهای پس از افتتاحیه از ساعت 10 الی 20 و روزهای تعطیل 14 الی 20 برای بازدید عموم برقرار خواهد بود.

مخاطبین و دوستداران آثار حسن روح‌الامین می‌توانند به مدت 14 روز برای بازدید از این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران مراجعه کنند.