سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثار منیر زرنگار با عنوان "مرا خودت کن" در نمایشگاه چاپ معاصر Woolwich در لندن حضور دارد. این نمایشگاه که به دلیل بیماری همه‌گیر COVID-19 به صورت مجازی اجرا شده تا ۱۳ دسامبر (23 آذر) ادامه دارد.

مجموعه "مرا خودت کن" که سال گذشته توسط گالری اعتماد در یک ساختمان در حال ساخت نمایش داده شد، بر اساس یک سرگرمی شناخته شده به وجود آمده است. بسیاری از مردم با دیدن تصویر یک چهره در روزنامه‌ها و مجلات، خودکاری به دست می‌گیرند تا با اضافه کردن سبیل و مژه و... تغییراتی در آن چهره ایجاد کنند. منیر زرنگار نیز با الهام گرفتن از این موضوع، با استفاده از چاپ دستی، تصویری از چهره خود را به تعداد زیاد تکثیر کرد و با چیدمان آنها در محل نمایش، مخاطبان را به ایجاد تغییرات دلخواه در آنها دعوت کرد. او در پی یافتن شباهت‌های بنیادین بشری بود تا به لایه‌های زیرین انسان بودن، ورای جنسیت و ظاهر نزدیک شود.

منیر زرنگار فوق‌لیسانس طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران دارد و آثارش را در رویدادها و مسابقات بین‌المللی متعددی شرکت داده است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به وب‌سایت www.woolwichprintfair.com مراجعه کنند.