سرویس تجسمی هنرآنلاین: با افزایش آمار مبتلایان کرونا بار دیگر محدودیت‌هایی در زمینه رفت و آمدها و فعالیت‌های اجتماعی به وجود آمده است. گالری‌های تهران نیز در یک هفته اخیر تعطیل بودند و با وجود اینکه نمایشگاه‌هایی را در حال برگزاری داشتند، ادامه این رویدادها را به پایان محدودیت‌ها موکول کردند. اما در این میان تعدادی از گالری‌ها تصمیم گرفتند ادامه نمایشگاه‌ها را به صورت مجازی برگزار کنند و تعدادی از آنها نیز نمایشگاه‌های جدیدی را برای فضای مجازی تدارک دیدند تا همچنان فرصتی برای ارتباط هنرمندان با مخاطبانشان |فراهم باشد.

گلستان: نمایشگاه آثار جدید آرمان یعقوب پور  با عنوان "از مجاز تا واقعیت" تا 7 دی در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

آرتیبیشن: نمایشگاه آنلاین آثار ساوالان جماعتی با عنوان "پس از انسان" با همکاری گالری ساربان و آرتیبیشن تا 14 آذر به نشانی https://cutt.ly/After-the-human  برپاست.

اعتماد: نمایش مجازی نقاشی‌های آنه محمد تاتاری 7 تا 18 آذر در وب‌سایت گالری اعتماد از طریق لینک http://www.galleryetemad.com/index.php/Tehran/page/virtualexhibitions قابل مشاهده است.

باوان: نمایشگاه آثار صنم سایه‌افکن با عنوان "حفره‌ حافظه" بر روی سایت گالری باوان به نشانی bavangallery.com/viewing-room/the-cavity-of-memory برپاست.

موزه امام علی: نمایشگاه مجازی "نگاهی تازه به عناصر و نقوش هنرهای ایرانی" با نمایش 30 اثر از آثار موجود در گنجینه موزه با تاکید بر طرح و نقش‌های ایرانی اسلامی تا 30 آذر در صفحه اینستاگرام موزه به نشانی  iaram_art برپاست.

انجمن هنرمندان نقاش ایران: نمایشگاه سالانه آثار اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران با عنوان "کارنمای مجازی" در سایت این انجمن به نشانی http://iranpainters.com/ برپاست.

عصر: ادامه نمایشگاه "فوران" با نقاشی‌های مصطفی خسروی در سایت گالری عصر به نشانی www.asrgallery.com برپاست.

ویستا: ادامه نمایشگاه نقاشی ندا اعظمی با عنوان "در امتداد زیست" تا ۱۰ آذر به نشانی www.vistaart.gallery قابل تماشاست.

خانه کاریکاتور: نمایشگاه مجازی "سینما کاریکاتور" با آثار کاریکاتوریست‌های شاخص از چهره‌های نام‌آور سینما تا 30 آذرماه در  صفحه اینستاگرام iranian_cartoon_house برپاست.

فرهنگسرای نیاوران: بازدید مجازی یازدهمین دوسالانه سرامیک که نمایشگاه آن در فرهنگسرای نیاوران برپاست از طریق لینک زیر قابل دسترسی برای عموم است:

https://www.360cities.net/search?utf8=%E2%9C%93&query=11th+Ceramic+Biennale+Of+Iran