سرویس تجسمی هنرآنلاین: چیدمان‌هایی از نوید عظیمی سجادی در قسمت‌های مختلف کلیسای جامع مونرئاله پالرمو به نمایش درآمده است. این نمایشگاه که "شرق و غرب، تمثیل‌ها و نمادهای سنت مدیترانه‌ای" نام دارد، توسط مدیر فرهنگی، میراث فرهنگی و زیست‌محیطی پالرمو با همکاری اسقف اعظم مونرئاله و بنیاد موندو موستره ترتیب داده شده است.

این پروژه در مجموعه باستانی کلیسای جامع مونرئاله که به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است اجرا شده است تا داستان‌ها، آیین‌ها و همه جزییات پنهان شده در این کلیسا در کنار چیدمان‌های خاص نوید عظیمی سجادی، سفری رویایی به جهان فرهنگ مدیترانه ایجاد کند، جایی که شرق و غرب از طریق تمثیل‌ها و نمادها گفتگو می‌کنند.

نوید عظیمی سجادی متولد ۱۳۶۱ تهـران و دانش‌آموخته‌ نقاشی از دانشکده‌ هنر و معماری تهران و آکادمی هنرهای زیبای رُم اسـت. او در سال ۲۰۰۹ برنده‌ جایزه‌ بنیاد آمادئو مودیلیانی شد و سپس در رشته‌ مجسمه‌سازی چندرسانه‌ای در آکادمی هنرهای زیبای رُم ادامه‌ تحصیل داد. در سال ۲۰۱۳ او یکی از هنرمندان مدعو نهمین بی‌ینال شانگهای بود. هم‌چنین در سال ۲۰۱۸ برنده‌ جایزه‌ طراحی و گرافیک نهمین دوره‌ موزه‌ جی. فاتوری شده است.

او سال 97 پروژه‌ مولتی‌مدیای "ایسِجِسیس" را در بنیاد پژمان، ساختمان کندوان به نمایش گذاشت و با استفاده از مفاهیم و فرم‌های آیینی و در ادامه با بازنگری و بازتولید آن‌ها، به‌طور استعاری و رمزگونه به مفاهیمی چون آخرالزمان و ابدیت اشاره داشت.

نمایشگاه "شرق و غرب، تمثیل‌ها و نمادهای سنت مدیترانه‌ای" که 23 اکتبر 2020 آغاز شده است تا 6 ژانویه 2021 ادامه دارد.