سرویس تجسمی هنرآنلاین: نرجس محمدی برنده جایزه تصویرگری Hiiibrand 2019 شد. اثری که این جایزه را برای محمدی به ارمغان آورد یک تصویرگری با عنوان "مادرانه" است که سال ۲۰۱۸ برای مجله نیویورکر انجام شده و در آن نشریه منتشر شده بود. آثار برگزیده این مسابقه در سال ۲۰۲۱ منتشر و به نمایش گذاشته می‌شوند.

"های برند" یک بستر برای تبادل ایده‌ها و شیوه‌های خلاقانه برای هنرمندان جهان است که امکان اشتراک آثار و آشنایی آنها با افراد حرفه‌ای در سراسر جهان را فراهم می‌کند. مسابقات بین‌المللی "های برند" از سال ۲۰۱۰ با هدف اعطای جوایز به هنرمندانی که فعالیت بین‌المللی دارند و آثار آنها در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، به وجود آمده است.

نرجس محمدی

نرجس محمدی (هاسمیک) سال ۱۳۶۴ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ گرافیک و تصویرگر و نویسنده است. آثار او منتخب جشنواره‌های داخلی و خارجی بسیاری شده است. سال گذشته کتاب "چه فکر خوبى" به نویسندگى و تصویرگرى او در فهرست نهایى برگزیدگان مسابقه لیتل هاکا در چین و دوسالانه‌ تصویرگری اوکراین قرار گرفت. محمدی علاوه بر تصویرگری کتاب، کارهای مستقل نیز انجام می‌دهد که می‌توان آنها را ترکیب نقاشی و تصویرسازی دانست. مجموعه‌ای از این نوع آثار محمدی سال ۹۷ در گرانادا اسپانیا به نمایش درآمد.