به گزارش هنرآنلاین، لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان و طراح این رویداد با اعلام خبر فوق گفت:" از دهم مرداد تا اول مهر ماه صد اثر صد هنرمند در وب‌سایت و اینستاگرام گالری گلستان میزبان علاقمندان به هنر و البته خریداران آثار هنری خواهد بود."

او گفت:" ٧١٣ اثر متقاضی شرکت در این دوره بودند که ٢٨٢ اثر منتخب شده به نمایش و فروش گذاشته می‌شود."

خانم گلستان درباره چرایی برپایی صد اثر صد هنرمند در فضای مجازی گفت:" مردم مدام می‌پرسیدند صد اثر چه وقت بر گزار می‌شود .عادت کرده بودند که هر مرداد به این نمایشگاه بیایند، اما با آن جمعیتی که هر مرداد منطقه دروس را قفل می‌کرد چطور میشد در این اوضاع لعنتی کرونایی نمایشگاه را در گالری بر گزار کرد؟ البته با نمایش آنلاین ،تماشاچی خیلی خیلی بیشتری خواهیم داشت اما باید ببینیم از لحاظ فروش چه می‌شود . فال است و تماشا . من هم که همیشه دل به دریا می‌زنم و با یک یا علی به سوی خطر کردن می‌روم . می‌نشینیم به تماشا که امسال تقدیر این نمایشگاه محبوب چگونه خواهد بود."

صد اثر صد هنرمند معمولا سکوی معرفی هنرمندان تازه و مقیم شهرستان است، لیلی گلستان در این باره گفت:" خیلی اسامی تازه دیدم که در کنار کسانی که هر ساله شرکت می‌کردند در این دوره آثارشان معرفی می‌شود. سهم هنرمندان مقیم شهرستان هم مانند همیشه بسیار بالاست؛ امسال اصفهانی‌ها غوغا کردند و حدود یک سوم آثار از اصفهان آمده است،از شیراز ،مشهد، رشت و کرمان هم کارهایی ارائه می‌شود."

او درباره حضور آثار چهره‌های شناخته شده گفت:" چند مجموعه‌دار کارهای زیبایی دادند آثاری از پرویز کلانتری، رضا مافی، فرامرز پیلارام، پروانه اعتمادی ، ناصر اویسی ، اردشیر محصص،کامبیز درمبخش و ..."

گلستان درباره قیمت آثار گفت:" قیمت آثار از ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود، اما میانگین قیمت‌ها حدود یک تا پنج میلیون تومان است، گران‌ترین اثر هم ۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است." او درباره دوری‌اش از گالری گلستان و عدم برگزاری نمایشگاه به روال همیشگی گفت:" چه کسی فکر می‌کرد که سر و کارمان به این کرونای ملعون بیفتد. واقعا از پنج دقیقه دیگرمان خبر نداریم. خدا بخیر بگذراند . دیروز رفتم یک پرونده از گالری بردارم ، اشک به چشمانم آمد و خوب همه جا را نگاه کردم و شروع کردم به گردگیری و در واقع غبار روبی جایی که سی و دو سال در آن زندگی و کار کردم و بسیار خوش بودم .خیلی دلم تنگ شده. امیدوارم زودتر از شر این ملعون راحت بشویم .آمین یا رب العالمین ."