سرویس تجسمی هنرآنلاین: تعلیق فعالیت نهادهای فرهنگی_هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث مختل شدن درآمدهای فعالین این نهادها، به‌خصوص هنرمندان شده است. در همین راستا گالری سرادی‌پور در پروژه "خور" قصد دارد به ‌منظور حمایت از جامعه‌ تجسمی، نمایشی مجازی از آثار برگزیده هنرمندان نقاش برگزار کند و علاوه بر وب‎سایت گالری، آثار منتخب را بر روی پلتفرم‌های artsy.net و artnet.com جهت نمایش و فروش قرار دهد.

پروژه هنری "خور" فرصت مناسبی است تا آثار هنرمندان ایرانی در معرض داوری جمعی از نخبگان عرصه‎ هنرهای معاصر در سطح منطقه‌ای و جهانی متشکل از کیوریتورها، منتقدان، مجموعه‌داران و هنرمندان تجسمی قرار بگیرد. نانسی آداجانیا، جنت رادی، نیکال ساموری، کنی َشکتر، گورکا گارسیا هررا، کیتی گرینن، ایوا گئورگیوا، زابینه موریتز، کریستیان ویوروس فونه و کریم نصر داوران این رویداد هستند.

گالری سرادی‌پور قصد دارد مجموعه‌داران را به خرید آثار هنری تشویق کرده و افراد جدیدی را به فعالیت مجموعه‌داری ترغیب کند. ازاین‌رو، گالری برای افرادی که برای اولین بار از این مجموعه آثاری را خریداری کنند، تخفیف و مزایای ویژه در نظر خواهد گرفت. همچنین جهت حمایت ویژه از هنرمندان، سهم گالری از فروش آثار در این رویداد حذف شده است.

پروژه "خور" مختص آثار نقاشی و طراحی بوده و هر هنرمند می‌تواند با ۳ اثر با موضوع، تکنیک و ابعاد آزاد در این رویداد شرکت کند. انتخاب آثار در یک مرحله و توسط گروه داوری انجام می‌پذیرد و آثار انتخاب شده در وب‌سایت به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین از میان برگزیدگان داوری، یک نفر منتخب نهایی برای پیوستن به مجموعه هنرمندان گالری سرادی‌پور برگزیده خواهد شد.

نمایشگاه مجازی "خور" 6 تیرماه افتتاح شده و تا 6 شهریور ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در پروژه "خور" می‌توانند از 10 تا 23 خرداد برای ثبت‌نام و ارسال تصویر آثار خود به نشانی این رویداد:  saradipourartgallery.com/khor-an-online-art-initiative مراجعه کنند.