سرویس تجسمی هنرآنلاین: Preview London (پیش‌نمایش لندن) یک قالب نمایشگاهی است که در آن از گالری‌های بین‌المللی دعوت می‌شود تا در یک فضای غیرمتعارف به گفتگو بپردازند و آثار هنرمندان جدید خود را به نمایش بگذارند. این قالب می‌خواهد ابزاری باشد که از طریق آن گالری‌های دعوت‌شده امکان همکاری، اشتراک دیدگاه‌های نوآورانه و چشم‌اندازهای جدید را داشته باشند.

ماه آوریل قرار بود نسخه جدیدی از این رویداد در لندن برگزار شود، اما شیوع بیماری کرونا باعث شد برگزارکنندگان آن تصمیم بگیرند با همکاری سایت artland اولین نسخه دیجیتال پیش‌نمایش لندن را با حضور هنرمندان نوظهوری که توسط سه گالری بین‌المللی از لندن، میلان و بروکسل ارائه شدند، برگزار کنند.

حال با ادامه یافتن تعطیلات مراکز فرهنگی و هنری، و پس از موفقیت نسخه اول و پیشرفت مجازی آن، از گالری‌های شرکت‌کننده در نسخه اول خواسته شد که هرکدام یک گالری بین‌المللی را انتخاب کنند تا پروژه نمایشگاهی دوم با مشارکت آنها به صورت آنلاین ایجاد شود.

دومین نسخه آنلاین Preview London با آثاری از 7 هنرمند به نمایش درآمده است که در این میان دو هنرمند ایرانی نیز حضور دارند. سپند دانش و سام سمیعی هنرمندانی هستند که از سوی گالری دستان به این رویداد معرفی شده و آثارشان در سایت آرت‌لند به نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی https://www.artland.com/artists/preview-london مراجعه کنند.