سرویس تجسمی هنرآنلاین: تعطیلی موزه‌ها، گالری‌ها و دیگر نهادهای هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شده است هنرمندان و مراکز هنری به استفاده از بستر اینترنت برای نمایش آثار هنری رو بیاورند. ‌بنیاد پژمان نیز در روزهای تعطیلی کارخانه آرگو، به نمایش آنلاین یک مجموعه ویدئوآرت پرداخته است. این مجموعه ویدئو که در سایت بنیاد پژمان نمایش داده می‌شود، جزئی از پلتفرم "اتاق" است که این بنیاد، برنامه‌ریزی مستقلی برای آن انجام داده تا رویدادهایی خارج از فضای فیزیکی این مجموعه و به‌صورت آنلاین برگزار شود. پلتفرم "اتاق" پیش‌ از این به نمایش ویدیو در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پرداخته بود.

مجموعه ویدئوآرت‌هایی که در روزهای اخیر به نمایش درآمده است توسط حمیدرضا پژمان، سهراب کاشانی و نریمان حامد در کنار هم قرار گرفته و نام هنرمندان و اطلاعات آثار، روزانه در صفحه‌ اینستاگرام بنیاد پژمان اعلام می‌شود.

‌در این پروژه، به صورت روزانه یک ویدیوآرت در وب‌سایت بنیاد پژمان نمایش داده می‌شود که تا ۲۴ ساعت در دسترس و قابل تماشا است. تابه‌حال ۱۸ ویدیو از ۱۸ هنرمند در این مجموعه به نمایش درآمده است که از آن میان می‌توان نازگل انصاری‌نیا، آناهیتا حکمت، فرهاد کلانتری، مریم امینی، پویا رضی، بیژن موسوی، علی‌یار راستی، سیاوش نقشبندی، آرش حنایی، بهار بهبهانی، ساسان ابری، سیمین کرامتی، الله‌یار نجفی، سهراب کاشانی و... را نام برد.

نمایش ویدیوآرت در پلتفرم اتاق همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به نشانی http://pejman.foundation/theroom مراجعه کنند.