‌سرویس تجسمی هنرآنلاین: آرت‌دوبی از مهم‌ترین رویداد‌های هنری خاورمیانه است که هر سال میزبان گالری‌های مختلفی از سراسر دنیاست و منتخبی از آثار هنرمندان کشورهای مختلف در آن به نمایش درمی‌آید. اما این رویداد نیز مانند بسیاری از رخدادهای مهم هنری به شدت تحت تاثیر همه‌گیری کرونا قرار گرفت.

پیش‌ از این قرار بود چهاردهمین دوره‌ آرت‌دوبی ۶ تا ۹ فروردین‌ماه برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این رویداد به 17 تا 20 مارس 2021 (اسفند 99) موکول شد.

با توجه به تغییر بسیاری از برنامه‌ها، آرت‌دوبی در روزهای اخیر برنامه‌ها و نشست‌هایی را به صورت مجازی برگزار کرده و کاتالوگ آرت‌فر ۲۰۲۰ که شامل آثاری‌ است که قرار بود در این رویداد برای عموم به نمایش در‌آیند را به صورت آنلاین منتشر کرده است. در این کاتالوگ بیش از 500 اثر هنری ارائه شده توسط گالری‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه، در معرض دید قرار گرفته است تا علاقه‌مندان بتوانند تمام بخش‌های نمایشگاه را به شکلی مجازی مرور کنند. 

در این دوره آرت‌دوبی از ایران هم گالری‌های دستان، خاک، محسن و گالری سرادی‌پور از ماهشهر در بین شرکت‌کنندگان حضور داشتند و آثار هنرمندان معرفی شده توسط این گالری‌ها در کاتالوگ آنلاین در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

گالری دستان بیشترین تعداد هنرمند را در میان گالری‌های ایرانی دارد و آثاری از نوید عظیمی سجادی، محمدرضا یزدی، امین منتظری، فریدون آو، ناصر بخشی، سروژ بارسقیان، یوشا بشیر، شکوفه خرم‌آبادی و مریم عیوضی را ارائه کرده است.

گالری خاک با نقاشی‌های نرگس هاشمی و مجسمه‌های بیتا فیاضی حضور دارد و گالری محسن نیز آثاری از ساسان ابری، مجتبی امینی و امیرحسین زنجانی را معرفی کرد. همچنین گالری سرادی‌پور با آثار یک هنرمند به نام مسلم خضری در این رویداد حضور دارد و تابلوهای او را ارائه کرده است.

آرت دوبی

اثر فریدون آو

آرت دوبی

اثر محمدرضا یزدی

آرت دوبی

اثر امین منتظری

آرت دوبی

اثر امیرحسین زنجانی

آرت دوبی

اثر سروژ بارسقیان

آرت دوبی

اثر ساسان ابری

آرت دوبی

اثر نوید عظیمی سجادی

آرت دوبی

اثر یوشا بشیر

آرت دوبی

اثر مجتبی امینی

آرت دوبی

اثر مریم عیوضی 

آرت دوبی

اثر مسلم خضری 

آرت دوبی

اثر بیتا فیاضی 

آرت دوبی

اثر شکوفه خرم‌آبادی 

آرت دوبی

اثر ناصر بخشی

b23938a959069d4cb31398fe5f894361

اثر نرگس هاشمی