سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری دانژه اصفهان با همکاری گالری آرتیبیشن قصد دارد یک نمایشگاه آنلاین با هدف حمایت از هنرمندان و کمک به کارگران کوره‌های آجرپزی، برگزار کند. هنرمندان نقاش، مجسمه‌ساز و عکاس می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

در بخشی از فراخوان این نمایشگاه آمده است: "انسان پس از عبور از کرونا، به کجا خواهد رسید؟ آیا رفتار انسان، تحت تاثیر این اتفاق تغییر خواهد کرد؟ از زمان فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان شاهد تحولاتی بوده‌ایم که یادآور مسائلی حیاتی هستند و گویا سال‌ها بود که ما انسان‌ها آن‌ها را به دست فراموشی سپرده بودیم و اکنون که جانِ نوع بشر به خطر افتاده باز به سراغ الگوهای باستانیِ نیاکان‌مان رفته‌ و دست‌به‌کارِ نجات زمین شده‌ایم. در این مدت زمان کوتاه، اصولی را بازآموختیم که حتی اگر آن‌ها را در زندگی روزمره به کار نگیریم، جزو وظایف ما باقی خواهند ماند."

شرکت در این  فراخوان محدود به هنرمندانی است که حداقل یک نمایشگاه انفرادی در رزومه خود داشته باشند. هنرمندان می‌توانند آثار خود را با رویکرد "جهان پس از کرونا" و یا موضوع آزاد ارائه کنند.

آخرین مهلت تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام و ارسال تصاویر آثار 25 فروردین و تاریخ افتتاحیه نمایشگاه 29 فروردین است. این نمایشگاه مجازی تا 10 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی https://callartexpo.ir/ مراجعه کنند.