سرویس تجسمی هنرآنلاین: گالری این‌جا که سال گذشته نمایشگاهی را ویژه نوروز برگزار کرد، امسال نیز چنین برنامه‌ای را تدارک دیده بود تا در تعطیلات میزبان علاقه‌مندان هنر باشد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه به ماندن در خانه، این نمایشگاه به صورت مجازى در معرض دید مخاطبان قرار گرفت تا مجموعه‌ "چاردیواری" که با وضعیت فعلی و حال و هوای قرنطینه تطابق دارد، به چاردیواری منزل مخاطبان برود.

این مجموعه شامل آثار ١٠ هنرمند با موضوع چاردیواری و با تکنیک چاپ‌دستی (کالکوگرافی) است. هرکدام از این ۱۰ هنرمند در طول ۱۰ ماه گذشته برداشت خود از موضوع "چاردیوارى" را با تکنیک کالکوگرافی به تصویر کشیده‌اند و این مجموعه را شکل داده‌اند.

نسیم حسن‌زاده، شادی سعیدی، سالومه سوزنچی، مه‌سیما شکریان، سارا کاوه، رویا علی‌پور، عاطفه محرری، سعیده میقانی، رزیتا نصرتی و آنالی وکیلی هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

همه آثار تا اردیبهشت‌ماه همراه با مشخصات کامل در صفحه اینستاگرام و وب‌سایت گالری به نشانی www.inja.gallery قابل مشاهده است. همچنین آثار بر دیوار گالرى نصب شده‌اند تا در صورت بهبود شرایط، امکان بازدید حضوری از کارها فراهم شود.