سرویس تجسمی هنرآنلاین: کامبیز درم‌بخش از جمله هنرمندانی است که معمولا به اتفاقات محیط اطراف خود توجه داشته و به آنها واکنش نشان می‌دهد. تجربه سال‌ها فعالیت مطبوعاتی و همکاری با نشریات معتبر داخلی و خارجی باعث شده است این طراح صاحب سبک به سادگی از کنار اتفاقات روزمره عبور نکند و حتی اگر در فضای رسمی رسانه امکانی فراهم نباشد، در فضای مجازی با قلم و کاغذ به رویدادهای مختلف واکنش نشان می‌دهد.

درم‌بخش هنرمند بسیار پرکاری است که روزانه چند ساعت از وقت خود را صرف طراحی می‌کند. این هنرمند طراح و کاریکاتوریست سال‌ها است که حضور فعالی در صحنه هنرهای تجسمی ایران دارد و علاوه بر برگزاری نمایشگاه‎های متعدد داخلی و خارجی، برنده چندین جایزه معتبر جهانی است و تابه‌حال کتاب‌هاى زیادی در زمینه تصویرسازى و کاریکاتور منتشر کرده است.

آثار درم‌بخش با خطوطی ساده و سیاه روی زمینه سفید کاغذ شکل می‌گیرند و کاراکترهایی را به وجود می‌آورند که در هر تابلو روایت‌گر داستانی متفاوت و تأثیرگذار هستند. درم‌بخش درباره سادگی آثارش می‌گوید: "پشت سادگی کارهای من سال‌ها کار و زحمت وجود دارد. مثل یک سنگ الماس که شروع به تراشیدن آن می‌کنید و بعد از مدت‌ها خالص و کریستالیزه می‌شود. کار هنری هم همین‌طور است و باید سال‌ها کار کنید تا به این سادگی برسید. انسان رسیدن به سادگی را ارج می‌نهد و چون امروز فرصت کمی دارد، چیزهای کوتاه و تأثیرگذار می‌خواهد. مردم به من می‌گویند هر کاریکاتور تو یک کتاب است. کارهایم بدون کلام است و مردم از هر ملیتی می‌توانند آن را بفهمند. رسیدن به این زبان بین‌المللی زحمت زیادی می‌خواهد و من توانستم به درجه‌ای برسم که با جهان صحبت کنم. کاریکاتور کوتاه‌ترین وسیله پیام‌رسانی جهان است."

در روزهای اخیر درم‌بخش طرح‌هایی با موضوع بیماری کرونا را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و با توجه به موضوعات مطرح شده در روزهای مختلف و جنجال‌های پیرامون آنها، واکنش‌های گوناگون به این مسئله داشته است. این طرح‌ها معمولا با نوشته‌ای نیز همراه شده‌اند. در ادامه تعدادی از آثار کامبیز درم بخش با موضوع کرونا را ببینید.

کامبیز درم بخش

کامبیز درم بخش

کامبیز درم بخش

کامبیز درم بخش

کامبیز درم بخش

کامبیز درم بخش