سرویس تجسمی هنرآنلاین: شماره‌ جدید مجله‌ "آرت آسیا پاسیفیک" که به ‌عنوان سالنامه‌ ۲۰۱۹ با موضوع "بررسی تحولات جهانی و نقش آن در صحنه‌ هنر" منتشر شده است، در قسمت بررسی فعالیت‌های یک سال گذشته گالری‌ها، به معرفی تعدادی از گالری‌ها و رویدادهای هنری ایرانی پرداخته است. گالری‌های ماه، خاک، ای‌جی، محسن، پروژه‌های آران، ایرانشهر، اُ، اثر، آب‌انبار، اعتماد، تیر آرت‌فر، تیر آرت‌ویک، دامون‌فر و... از جمله مواردی هستند که در این مجله مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در این شماره از مجله آرت آسیا پاسیفیک، مفاهیم جامعه و نقش هنر در جامعه در بسترهای متنوع فرهنگی از آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه نقد و بررسی شده است و گزارش‌های مختلف از 53 کشور، جزئیات تحولات صحنه هنری کشورها و همچنین تبادلات و شباهت‌های آنها را نشان می‌دهد.

همچنین کارشناسان مجله دست به انتخاب 6 هنرمند سال 2019 زدند که در میان آنها نام یک هنرمند ایرانی دیده می‌شود. سیا ارمجانیMa Qiusha ،  Ho Tzu Nyen،  Ho Tzu Nyen،  Candice Lin،  Phan Thao Nguyen ، Lawrence Abu Hamdan هنرمندانی هستند که فعالیت‌های آنها در سال گذشته قابل‌توجه بوده است.

معرفی بهترین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها و همچنین انتخاب و معرفی ده نمایش برای تماشای آنها در سال 2020  از دیگر مطالب این مجله است.