به گزارش هنرآنلاین، در دوازدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر و در ادامه سیاست‌هایی که در بخش رونق بازار هنر از سال گذشته آغاز شده بود، امسال 33 گالری با 335 اثر در بخش چارسوی هنر حضور خواهند داشت و این آثار برای نمایش و فروش ارائه می‌شود.

یک گروه انتخابی طی سال فعال بوده‌اند ‌تا کمیت و کیفیت فعالیت گالری‌های کشور را ارزیابی کنند. چارسوی هنر برآیند نمایشگاه‌های سالیانه ‌گالری‌ها خواهد بود. ‌

گالری‌های تهران و شهرستان‌ها آثار خود را به دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌آورند که به دو صورت این آثار نمایش داده می‌شوند. بخشی از آنها در غرفه‌های ‌گالری‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و برخی نیز به صورت یک نمایشگاه واحد خواهد بود و آثار کنار هم بدون نام گالری چیدمان می‌شوند و دو طبقه در موسسه فرهنگی هنری صبا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

بخش چارسوی هنر امسال در قالب 16 غرفه و ۲۲ اکسپو برگزار می‌شود. تعداد آثاری که در بخش غرفه‌ها به نمایش درمی‌آید، ۲۱۰ اثر و تعداد آثار بخش اکسپو نیز ۱۲۵ اثر است.

نگارخانه‌های چارسوی هنر ۹۸ (به ترتیب الفبا) عبارتند از: آریانا (تهران)، آس (تهران)، آگ ‌‌(تهران)، آسوریک (مازندران/سلمان‌شهر)، آویسنیت (یزد)، اثر (تهران)، احسان (تهران)، ‌اسپیناس (تهران)، ایده (تهران)، باروک (تهران)، ترانه باران (تهران)، تِم (تهران)، ثالث ‌‌(تهران)، جاوید (تهران)، دستان (تهران)، دیبا (اصفهان)، راضی (یزد)، رنگ و ترنگ ‌‌(مازندران/تنکابن)، ژینوس (تهران)، شَلمان (تهران)، شَمیده (تهران)، شیرین (تهران)، شیث ‌‌(تهران)، عکاسان جوان (تهران)، گویا (تهران)، لاجوردی (تهران)، محسن (تهران)، مژده ‌‌(تهران)، ملک (تهران)، نقش و خط (تهران)، هفت آینه (مازندران/ساری)، هگمتانه (همدان)، ‌هونره (اصفهان)‌.