به گزارش هنرآنلاین، گالری "هیدن – HIDDEN" به مدیریت گلناز کرمی و الهام ابوالزلف از مجموعه‌های فعال عرضه و نمایش آثار حوزه‌های مختلف هنرهای تجسمی با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف  از جمله پری ملکی خواننده، لوریس چکناواریان رهبر ارکستر و آهنگساز، ادنا زینلیان طراح پیشکسوت لباس، بردیا صدر نوری پیانیست، یارتا یاران نویسنده و مترجم کار خود را آغاز کرد. در این گالری آثار دست‌ساز تعدادی از هنرمندان ایرانی با شکل و شمایلی متفاوت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دست‌ساخته‌های برخی از هنرمندان با مواد اولیه مختلفی چون سیم، ورق‌های گالوانیزه، آهن، کاشی، چوب، آینه، شیشه و سفال به همراه آثار سولماز مالک در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون با در نظر گرفتن سبک‌های مختلف هنر ایرانی، آثار پانته‌آ پاکدامن طراح داخلی و آثار گروه طراحی "راف" پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت.

گلناز کرمی از مدیران گالری "هیدن – HIDDEN" با اشاره به انگیزه‌های برگزاری این نمایشگاه گفت: تمام تلاش گروه طراحی و ایده پردازی گالری بر این مبنا بوده که بتوانیم شرایطی را برای ظهور و بروز هنرمندان مستعد و جوان در بخش‌های مختلف حوزه هنرهای تجسمی به‌ویژه طراحی و دکوراسیون داخلی فراهم کرده و در جهت شناسایی و عرضه آثار آنها اقداماتی را انجام دهیم.

وی درباره نحوه نام‌گذاری این گالری نیز بیان کرد: اتفاقا انتخاب واژه " HIDDEN" برآمده از تفکری است که مایل بودیم یکسری هنرهای پنهان هنرمندان عرصه‌های مختلف به ویژه طراحی داخلی و دکوراسیون با یک زمینه هنری و فرهنگی به مخاطبان معرفی کنیم. البته این هدف کوتاه مدت ماست کما اینکه در این زمینه برنامه‌هایی را پایه‌ریزی کردیم که به زودی جزییات آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. به هر ترتیب آنچه در رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده این گالری مدنظر ما قرار گرفته تلاش برای ایجاد بستری مناسب پیرامون فعالیت هنرمندانی است که هنرشان کمتر از آنچه در رسانه‌ها دیده‌ایم به نمایش گذاشته شده و این فضا می‌تواند محلی برای نمایش و معرفی آثارشان باشد.

گالری "هیدن – HIDDEN" به مدیریت گلناز کرمی و الهام ابوالزلف تا پایان اسفندماه همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب میزبان علاقه‌مندان است و مخاطبان می‌توانند به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به حافظ، خیابان پورموسی، خیابان شیرین پلاک ۲۱ خانه ۱۳۰۷ مراجعه کنند.