به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه‌های گروهی هنر برای انسانیت، جمعه ۹ اسفندماه ۱۳۹۸ در موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود. این کمیسیون در راستای اهداف بشردوستانه خود در سطح ملی و بین‌المللی با توجه به اهمیت مفاهیم صلح، کودکان، منابع ملی و طبیعی و محیط‌زیست فراخوانی را جهت برگزاری نمایشگاه گروهی با دعوت از همه هنرمندان کشور منتشر می‌کند. هنرمندان می‌توانند در گرایش‌های هنریِ ذیل آثار خود را به دفتر دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند.

نخستین نمایشگاه از این مجموعه نمایشگاه‌ها به هنرهای مدرن، در شاخه نقاشی دیجیتال و نیومدیا برگزار می‌شود اختصاص دارد و آثار برگزیده در گالری یونسکو در کشور فرانسه به نمایش درمی‌آیند. ۸۰% از مبلغ کلیه آثار فروش رفته متعلق به هنرمند و مابقی در راستای اهداف بشردوستانه یونسکو هزینه خواهد شد. تمام آثار منتخب از مجموع نمایشگاه‌های برگزار شده در ایران جهت نمایش در فرانسه به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

دکتر امیر روشن‌بخش و هدی یوسفی شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه هستند و هیئت انتخاب را تاها بهبهانی، قباد شیوا و کامبیزدرمبخش تشکیل می‌دهند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی http://fa.irunesco.org/98-11-12-2/ مراجعه کنند.

آخرین‌مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ است و نمایشگاه ۹ تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ در موسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.