به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی بهناز جلالی با عنوان "زیر سایه‌های سنت" از 6 تا 17 دی در گالری کاما برپا می‌شود، در این نمایشگاه  10 اثر از این  هنرمند نقاش که با تکنیک ترکیب مواد روی بوم و  رنگ‌روغن  خلق شده‌اند برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید.

بهناز جلالی در مجموعه "زیر سایه‌های سنت" گل‌های سنتی را در آثارش به تصویر کشیده است گل‌هایی که بعدتر در بوم تبدیل به درختی می‌شوند، در ناخودآگاه این هنرمند سنت‌ها بالاترین لایه هستند و حتی شهرهای مدرن زیر سایه این درختان سنتی قرارگرفته‌اند.

بهناز جلالی چند اثر از این مجموعه را به یاد استاد محمدابراهیم جعفری خلق کرده و این نمایشگاه ام را به این هنرمند تقدیم کرده است.

بهناز جلالی در سال ۱۳۵۷ متولد شد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران و عضو انجمن هنرمندان نقاش ایرانی و عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی است، این هنرمند در حال حاضر مدرس دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی متعددی در گالری‌های شیرین، گلستان، باران و اثر برپا کرده است و در نمایشگاه‌های گروهی متعددی در تهران شرکت کرده است.

نمایشگاه نقاشی"زیر سایه‌های سنت" از 6 تا 17 دی در گالری کاما برپا می‌شود؛ علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران گلستان دهم پلاک 44  طبقه دوم مراجعه کنند.