سرویس تجسمی هنرآنلاین: پروژه‌ای با نام "ردی از طراحی‌های کوچه پس‌کوچه‌های تجریش" در موزه هنر والا به نمایش درآمده است. در این پروژه یک گروه از هنرمندان جوان پژوهشگر با نام گروه هنری عمارت والا، طراحی‌هایی از محله تجریش را که حدود 25 سال پیش توسط فرهاد گاوزن کشیده شده بود، با عکس‌هایی از زمان فعلی این منطقه تطبیق داده‌اند.

در استیتمنت این مجموعه آمده است: "فرهاد گاوزن که در آن سال‌ها در اوایل جوانی به سر می‌برد، با شور و شوق و علاقه چهره این محله قدیمی را بر روی کاغذ آورد. پس از همه این سال‌ها ما با فرهاد گاوزن در کوچه پس‌کوچه‌های این محله، که دستخوش تغییرات و ساخت‌وسازهای فراوان شده است همراه شدیم تا از پس چهره پیر شده آن، با در دست داشتن طرحی از جوانی، آن را بازیابیم."

در این نمایشگاه در کنار هر طراحی یک عکس قرار دارد که مربوط به زمان حال است اما از همان محل که بیست‌وپنج تا بیست‌وهفت سال پیش‌ازاین طراحی شده بود.

نمایشگاه "ردی از طراحی‌های کوچه پس‌کوچه‌های تجریش" تا 4 دی‌ماه در خیابان ولیعصر، بالاتر از باغ فردوس، کوچه طوس، بلاک ۳۱، موزه هنر والا برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند روزهای هفته به‌جز شنبه از ساعت ۱۲ تا ۸ شب به این محل مراجعه کنند.