به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه  انفرادی نقاشی سهیلا پولادزاده با عنوان "مایم" از روز جمعه 29 آذر در گالری کاما برپا می‌شود، در این نمایشگاه یازده اثر نقاشی از این هنرمند که با تکنیک ترکیب مواد خلق شده‌اند به نمایش درمی‌آید.

پولادزاده در استیتمنت نمایشگاه "مایم"  می‌گوید: "در آغاز نه کلامی بود، نه صدایی، نه حرکتی. تنها تصویر بود و نما. سحر نقاشی با بیان مایم ماسکی بر چهره، جهان را دراماتیک می‌کند .کلام الکن و سخن ابتر است.سکوت در تصویر به هزاران زبان در سخن است. زندگی بازی در بازی ست، صدای زندگی صورت است.صورت، اولین معنای هستی که در مایم تجلی می‌کند، مایم این صورت شوخ‌وشنگ با بازی‌هایش، ما را از برون به درون می‌برد و سکوتش طعم خوش لبخند بر لب می‌نشاند‌.مایم بازیگوش تو را چنان بر جهان شاهد می‌کند که گویی رویین تنی ."

سهیلا پولادزاده هنرمند نقاش متولد 1362 در تهران و دارای  مدرک کارشناسی نقاشی  از دانشگاه علم و فرهنگ  تهران است و تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی نقاشی آثارش به نمایش درآمده است

نمایشگاه  انفرادی نقاشی "مایم" از 29 آذر تا 4 دی ماه در گالری کاما برپا می‌شود، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران ، گلستان دهم  پلاک 44  طبقه دوم مراجعه کنند.