به گزارش هنرآنلاین، نهمین شماره مجله آنگاه با موضوع گالری‌ و گالری‌داری و با عنوان "گالری؛ مهجور موثر" چاپ شد. جشن رونمایی از نهمین شماره آنگاه با همکاری آرتیبیشن به همراه نمایشگاهی از پوسترهایی از اولین نمایشگاه‌های افتتاح‌شده گالری‌ها از سال‌های 1327 تا سال 1367 افتتاح می‌شود. پوسترهای جمع‌آوری شده این نمایشگاه همگی اورجینال و از همان روزهای دور با کیوریتوری مهدی فاتحی گردآوری شده و بخشی از تاریخ پوستر هنر ایران به‌شمار می‌آیند.

در این شماره مجله آنگاه موضوعات گالری و گالری‌گردی با 35 نوشتار از زاویه‌های گوناگون مورد دقت‌ و واکاوی نویسندگان قرار گرفته و از موقعیت این نهاد در ایران و تحولات تاریخی تا موقعیت امروزی و همچنین از جنبه زیبایی‌شناختی تا گارد اجتماعی و سیاسی گالری‌ها و ارتباط آنها با هنرمندان و منتقدان در قالب یادداشت‌ و مقاله، گفتگو و مصاحبه  در این شماره به چاپ رسیده است.

نمایش و رونمایی این پوسترها در حاشیه رونمایی از نهمین شماره آنگاه روز پنجشنبه 21 آذرماه افتتاح می‌شود و به مدت شش روز تا تاریخ چهارشنبه 26 آذر در گالری آرتیبیشن واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینه ارشاد، نرسیده به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این جشن می‌توانند در تاریخ 21 آذر به گالری آرتیبیشن مراجعه نمایند، ورود به جشن رونمایی  و نمایشگاه پوستر برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.