سرویس تجسمی هنرآنلاین: چهارمین رویداد جواهرسازی هنری معاصر تهران اسفندماه در نگارخانه آریا برگزار می‌شود. جواهرسازی هنری معاصر با تأکید بر کیفیت تلفیقی رسانه‌های مختلف و استفاده از قابلیت‌های مشترک حوزه‌هایی همچون مجسمه‌سازی، نقاشی، طراحی صنعتی، صنایع‌دستی و طراحی مد و لباس و با نگاهی میان‌رشته‌ای، جایگاه ویژه‌ای را در هنر معاصر برای خود فراهم آورده است.

تاکنون سه دوره نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر تهران در نگارخانه آریا برپا شده و تلاش کرده است که به‌عنوان یک رسانه معاصر، مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهان کنونی را به چالش کشد.

جواهرسازی معاصر با محوریت بدن به مثابه زمینه و از طرفی با نگاه به مفاهیم و اصول بنیادین مرتبط با جواهرسازی همچون "ماده" ، "ساخت" ، "کاربرد" ، " ارزش" و… زمینه خلق اثر را فراهم می‌سازد. چهارمین رویداد جواهرسازی معاصر تهران گالری آریا بدون محدودیت موضوعی (تم) برگزار خواهد شد. توجه به رفتارهای معاصر در ایده پردازی ، انتخاب متریال ، تکنیک و رابطه با بدن، محوریت حضور در این رویداد است.

جواهرسازی معاصر

علاقه‌مندان در کلیه گرایش‌های هنری می‌توانند طرح‌های خود را در قالب دستبند، گل سینه، گوشواره، گردن‌آویز و انگشتر ارائه کنند. این افراد می‌توانند تصاویر آثار خود را از تاریخ 7 تا 11 دی 1398 به نگارخانه تحویل دهند.

داوری این رویداد توسط ناصر گیو (نقاش، مجسمه‌ساز و جواهرساز) ، روح اله شمسی‌زاده (نقاش و مجسمه‌ساز)، Kevin Murray (کیوریتور و سردبیر مجله گارلند، استادیار دانشگاه هنر RMIT و پژوهشگر دانشگاه ملبورن استرالیا) انجام می‌شود.

آثار منتخب اسفند 98 در گالری آریا به نمایش گذاشته خواهد شد .