به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه "منهای دیروز" که به کوشش الهام روشنی برگزار می‌شود، آثار هنرمندانی همچون سهیل بسطامی، مریم رحیمی، بیژن غنچه‌پور، حمیدرضا فتوحی، پیام قربانی، رسول کاظمی، هادی عرب نرمی، حسین‌علی عسگری، علی حاجی مرادی و بیژن نعمتی شریف به نمایش گذاشته می‌شود.

الهام روشن کیوریتور این نمایشگاه در استیتمنت آن نوشته است: "انسان امروز، حاصل ضرب انبوهی از اطلاعات، اکتشافات و اختراعات پیچیده‌ای است که از او موجودی متوهم، مجازی و شتاب‌زده ساخته است. حال این موجود دچار واکنش به موقعیتی است که مشکل بتوان او را مسلط به شرایط حاکم دانست. نسبی شدن ارزش‌ها و دگرگونی سنت، انسان را مبدل به مفهومی جدید از پدیده‌ای به نام "انسان" ساخته است.

نمایشگاه گردآوری شده حاصل نگاه هنرمندانی است که به انسان با هندسه تاریخی از گذشته تاکنون می‌نگرند و اساس این نگاه، خود هنرمند را وارد عرصه دریافت و ارائه می‌کند و واکنش به این موقعیت است که این نمایش را می‌سازد."

"منهای دیروز" جمعه 19 مهرماه ساعت ١٦ الی ٢٤ افتتاح می‌شود و تا 6 آبان ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به شریعتى، بالاتر از پل رومى، جنب بانک پارسیان، شماره ١٨٣١، گالرى آس مراجعه کنند.