سرویس تجسمی هنرآنلاین: رکسانا منوچهری طراحی‌های خود را در کنار ۸ هنرمند بین‌المللی دیگر در نمایشگاهی ارائه کرد که به آثار روی کاغذ اختصاص دارد. این نمایشگاه با کیوریتوری ماریان ژاکی از ۲۰ سپتامبر (29 شهریور) آغاز شد و آثاری در زمینه طراحی، ویدئو و انیمیشن در آن ارائه شد.

این آثار در فضای  Streetview Anderlecht شهر بروکسل به نمایش درآمد.

منوچهری در نمایشگاهی که آذرماه 97 در گالری اعتماد برگزار کرده بود، آثاری را به نمایش گذاشت که تعدادی از آنها در ارتباط با نمایشگاه اخیر او در بروکسل بودند. هر کدام از تابلوهای او حاصل تلفیق چند طرح است که بر روی کاغذهای کالک نقاشی شده و بر روی هم قرار گرفته‌اند. شکل‌ها و المان‌های مختلف در تابلوها کنار هم قرار گرفته‌اند و با وجود اینکه ارتباط خاصی از نظر معنا و ظاهر در میان آنها وجود ندارد، توانسته‌اند کلیتی یکپارچه را به وجود آورند. مانند تکه پارچه‌هایی که به هم وصله شده و یک لباس کامل را ساخته‌اند، در این تابلوها نیز شاهد سوژه‌هایی گاه بسیار متفاوت از یکدیگر هستیم که یک ترکیب به هم پیوسته را به وجود آورده‌اند.

پرتره‌هایی خیالی که می‌توانند برآمده از اسطوره‌ها باشند یا مانند انیمیشن‌های آینده‌نگر، موجوداتی عجیب و ناشناخته را نمایش دهند، با لطافت و ظرافت توسط مدادرنگی به تصویر کشیده شده‌اند. همچنین چهره‌هایی متعلق به کشورها و فرهنگ‌های مختلف را می‌بینیم که متعلق به همین روزگار هستند و یا برآمده از سنت‌های تاریخی یا حتی آثار هنری شناخته شده دنیا هستند.