به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاهی از آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی هنرمند اوتیسمی با عنوان" من ستایش هستم" از 8 تا 13 شهریور در گالری کاما برپا می‌شود. در این نمایشگاه 16 اثر نقاشی با تکنیک اکریلیک از این هنرمند اوتیسمی برای نخستین بار به نمایش در می‌آید.

ستایش ناصر آبادی درباره آثارش می‌گوید: من ستایش هستم دختری با چشمانی باز و بسته در خواب و بیداری، من ستایش هستم دختری که لب دریا با ماهی‌ها سرگرم است و موج دریا روی موهایش نشسته است. من ستایش هستم دختری که در کودکی با عروسک‌هایش وقت می‌گذراند، همان عروسک‌هایی که شدند بهانه خلق فرم، خط و رنگ. من ستایش هستم دختری که در شهر پر آشوب به صداهای سرگردان خوب گوش می‌دهد، من ستایش هستم دختری که بر روی لب‌هایش حرف هایی است و در حرف‌هایش معنایی."

مونا خوش اقبال که از چهارسالگی مربی نقاشی ستایش ناصری بوده و با آموزش نقاشی راه را برای رشد خلاقیت این کودک مبتلا به اوتیسم باز کرده است؛ درباره  او می‌گوید: ستایش در جهان رنگیش فارغ از نقد و توجیه، بی‌نیاز از اینکه دیگران درباره‌اش به چه می‌اندیشند و من از او چه می‌خواهم  زندگی می‌کند؛ او قانونی دارد که خودش وضع می‌کند، قانون ستایش. ستایش با وجود تمام تفاوت‌هایش از کودکی، سرسختانه همانند قهرمانی بر تمام مشکلات پیروز می‌شود چنان می‌درخشد که در برابر آثارش سر تعظیم فرود می‌آورم.

نمایشگاه "من ستایش هستم" از 8 تا 13 شهریور در گالری کاما برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم مراجعه کنند.