سرویس تجسمی هنرآنلاین: پاویون کشور استونی اثر کریس لمسالو (Kris Lemsalu) را با کیوریتوری اندرو بردینی (Andrew Berardini)، آیرن کمپولمی (Irene Campolmi)، سارا لوکاس (Sarah Lucas) و تامارا لوک (Tamara Luuk) در ونیز به نمایش گذاشته شده است.

کریس لمسالو که با اثر "تولد پنجم" نماینده کشور استونی در دوسالانه هنر ونیز 2019 است، برای ادغام تخیل و واقعیت در هنر مشهور است.

این هنرمند در این مجموعه با خلق یک چیدمان هنری چشم‌گیر دنیای جادوگونه یا افسانه‌ای را یادآور می‌شود. در حالی که سایر آثار کریس لمسالو با ایده مرگ درگیر است؛ اثر "تولد پنجم" عمدتاً در رابطه با زندگی است. لمسالو در این پروژه از تیمی متشکل از نویسندگان، هنرمندان، مربیان و دوستان‌اش دعوت کرده تا او را در اجرای این پروژه همراهی کنند. بر همین اساس نویسندگانی چون اندرو بردینی، مربی‌اش سارا لوکاس و دوستان هنرمندش هم‌چون آیرین کامپولمی و تامارا لووک، او را در این پروژه همراهی می‌کنند.

نکته جالب این است که در اینستالیشن یک چهره مسلح چندگانه را در حال فرماندهی در قایق نشان می‌دهد که با ورود به فضای دوم که با فواره‌ها احاطه شده که هنرمند این را نشانه جریان داشتن زندگی و کشیدن شدن به سوی زندگی عنوان کرده است.