سرویس تجسمی هنرآنلاین:  نمایشگاه آثار تاپستری فریبا بروفر با عنوان "گسست"، از 25 مرداد تا 6 شهریور در گالری ثالث تهران برپاست. در این نمایشگاه 14 اثر از دست‌بافته‌های این هنرمند که با الهام از معماری ایرانی خلق شده‌اند، در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار گرفته است.

تاپستری قدمتی هزاران ساله در جهان دارد و زیر مجموعه‌ای از فایبرآرت یا هنر الیاف است. در هنر معاصر، تاپستری شامل همه روش‌ها و تکنیک‌های بافت و بکارگیری مواد گوناگون است که هنرمند برای ارائه اثر از آنها به شکل آزاد استفاده می‌کند. بافته‌های فریبا بروفر در ادامه تجربه‌های جدید اوست، هنگامی که چهار سال پیش تصمیم گرفت با شیوه دیگری جز تصویرسازی که در آن ریشه گرفته بود، آثار خود را پدید آورد.

نخستین تاپستری‌های وی ارتباط تنگاتنگی با تصویرسازی‌ها و شخصیت‌پردازی‌هایش داشتند، اما آثار جدیدش به بیانی آزادتر دست یافته‌اند. او دیگر روایت نمی‌کند، بلکه با زبانی تجریدی، تجربه‌های حسی خود از سفرها و دیدارهایش از معماری قرن‌های گذشته ایران را با مخاطب در میان می‌گذارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای  بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 21 به گالری ثالث به نشانی: تهران، خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک 148 مراجعه کنند.