به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه چندرسانه‌ای "حقیقت محتمل" در گالری ویستا برگزار می‌شود. این نمایشگاه با موضوع قدرت و هویت اجتماعی با کیوریتوری آسیه سلیمیان و با همکاری Factory TT Berlin / Tehran شکل گرفته است و 9 هنرمند ایرانی و خارجی در آن شرکت دارند.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه به قلم آسیه سلیمیان آمده است: "در قرن حاضر، قدرت معنایی ندارد مگر تراکم سرمایه و نفوذ سیاسی. بنابراین، با در نظر گرفتن آشوب و ویرانی اقتصاد جهانی، باید انتظار داشت کسانی بتوانند سرنوشت جوامع بشری را به ‌دست گیرند که شناخت بهتر و کامل‌تری از راه‌های نفوذ اقتصادی و رهبری تجارت جهانی در دست دارند. این شرایط بستر مساعدی را برای ظهور ناگهانی سیاستمدارانی پدید می‌آورد که کاریزمای پوپولیستی دارند و قادرند توده را افسون کنند. نفوذ پوپولیسم و توده‌گرایی، نفوذی قرن بیست‌ویکمی است. با ظهور رسانه و شبکه‌های اجتماعی، موتور محرک پوپولیسم توان و زمان استفاده از این ابزار نوین را برای دستیابی به اهدافش به ‌سرعت به چنگ آورد، چنان‌که تیم تبلیغاتی پدیده‌‌ای چون ترامپ، در فضای مجازی با جمع‌آوری اطلاعات کلانی دربارۀ رأی‌دهندگان، توانست با هدف ‌گرفتن هویت‌های اجتماعی گروه‌های کوچک، پیغام‌هایی منحصربه‌فرد و مشخص برای آن‌ها ارسال کند تا این احساس را به آن‌ها بدهد که حضورشان سبب پیروزی آرای و عقایدشان در تصمیم‌گیری‌های کلان ملی و جهانی خواهد شد."

نمایشگاه "حقیقت محتمل" با همکاری گروهی از هنرمندان ایرانی و آلمانی برگزار می‌شود و هویت فردی و اجتماعی را در ارتباط با انقلاب دیجیتال به تصویر می‌کشد. شهرام انتخابی، علی بابایی زاد، زرتشت رحیمی، علی سلطانی تهرانی، نگار عالم زاده گرجی، بهنام کامرانی، نیکلاس گلدباخ، اندرو گیلبرت و بیورن ملهوس هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه "حقیقت محتمل" هستند.

همچنین جلسه بحث و گفت و گو پیرامون موضوع نمایشگاه با حضور شهرام انتخابی، دکتر علی بابایی زاد، دکتر بهنام کامرانی و آسیه سلیمیان در تاریخ 8 شهریور از ساعت 18 تا 20 در گالری ویستا برپاست.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند 1 تا 15 شهریور به جز شنبه‌ها، از ساعت 16 تا 20  به گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک 11 مراجعه کنند.