سرویس تجسمی هنرآنلاین: در نمایشگاه "تن‌ها" که با موضوع نقاشی فیگوراتیو گردآوری شده است، بیشتر آثاری دیده می‌شود که موضوع آنها انسان است. در این نمایشگاه شاهد رویکردهای متفاوتی به سوژه هستیم و آدمی در شکل‌های مختلفی در آثار هنرمندان دیده می‌شود. استفاده از مدیوم‌ها و تکنیک‌های گوناگون نیز در این آثار قابل توجه است و تنوع رویکرد هنرمندان باعث شده است با آثاری بسیار متنوع مواجه باشیم.

تعدادی از هنرمندان با ساده‌ترین ابزار که اغلب در طراحی به کار می‌روند به خلق آثار خود پرداختند. وحید میرزا محمدی با مداد سیاه بر روی کاغذ، پرتره‌ای را به شکل کاملا طبیعی طراحی کرده است اما در مرحله پایانی کار مانند یک نقاشی بچه‌گانه با خطوطی ساده یک تاج را بر سر انسان گذاشته است. حسین شیراحمدی نیز با استفاده از مدادهای رنگی به طراحی پرتره پرداخته است و در تابلوهای کوشا موسوی آدم‌های سیاه و سفیدی را می‌بینیم که به جای سر آنها خودروهای سواری قرار گرفته است و این افراد از انسان به شیء بودن تغییر یافته‌اند.

تصویرسازی هم در این مجموعه جایگاه خود را دارد. کمال طباطبایی به موضوعات تاریخی پرداخته و جنگ‌های گوناگون را در فضای رنگارنگ و شاداب به تصویر کشیده است و در بعضی از آثار او طنز هم وجود دارد، مانند زمانی که اسب پادشاه پا ندارد و به یک اسباب‌بازی تبدیل شده است. فرید مرشدزاده نیز انسانی را در میان طبیعت به تصویر کشیده است و افشین باقری یک جنگجوی زره‌پوش را تصویر کرده که به جای اسبی قوی‌هیکل، سوار بر موتورسیکلت است.

اما تعدادی از هنرمندان تصاویری واقع‌گرا خلق کرده و بدون در نظر داشتن موضوعی خاص به نمایش چهره انسان پرداخته‌اند. میلاد رستمی شخصی را در فضای داخلی خانه نشان می‌دهد و اگرچه پرداخت آن با جزئیات انجام نشده اما ظاهری کاملا طبیعی دارد. شهرزاد منعم پرتره‌هایی از زنان را تصویر کرده است که نکته قابل توجه در آن‌ها رنگ‌گذاری با قلم‌های درشت و ایجاد مرز بین سایه و روشن‌ها هست که به این ترتیب حجم صورت بیش از پیش نمایان می‌شود.

سایر هنرمندان نیز هرکدام با رویکردهای شخصی به انسان و ارتباط او با اطراف پرداخته و تصاویری طبیعی یا خیالی را به تصویر کشیده‌اند. اما در این مجموعه آثاری از حسن روح‌الامین نیز وجود دارد که برخلاف دیگر آثار، انسان را موضوع کار خود قرار نداده بلکه به طراحی از اسب پرداخته است.

نمایشگاه "تن‌ها" تا 13 مرداد در گالری آرتیبیشن برقرار است و در این مجموعه آثاری از منوچهر معتبر، ناصر اویسی، علی ندایی، حسن روح‌الامین، امیرحسین امیرجلالی، عبدی اسبقی، کمال طباطبایی، مهدی راحمی، سارا سعادت‌فرد، پرویز معزز، شیرین پیله‌وری، شهرزاد منعم، فربد مرشدزاده، وحید میرزامحمدی، حسین شیراحمدی، فرشاد آلخمیس، مکرمه قنبری، احسان مالکی، ناصرمحمدی، شمس‌الدین قاضی، افشین باقری، کوشا موسوی، سیروان کنعانی، علیرضا میرزارضایی، میلاد رستمی، یزدان سعدی، شایسته فخری و معین شیخ‌شعاعی به نمایش درآمده است.