سرویس تئاتر هنرآنلاین: پاویون کشور روسیه در بی‌ینال ونیز، اینستالیشن الکساندر سوکوروف (Alexander Sokurov) سینماگر شهیر روسیه و از شاگردان تارکوفسکی و الکساندر شیشکین-هوکسی (Alexander Shishkin-Hokusai) از هنرمندان شناخته شده تئاتر روسیه را با کیوریتوری میخائیل پیوتروسکی (Mikhail Piotrovsky) در منطقه جیاردینی ونیز به نمایش گذاشته است. آثار استفاده شده در این اینستالیشن توسط سمن میخائیلوسکی (Semyon Mikhailovsky) انتخاب شده‌اند.

"Lc 15:11-32" عنوان این نمایشگاه است که ریشه آن به آیه "پسر گمشده" در انجیل لوقا برمی‌گردد.

این اینستالیشن مروری بر داشته‌های فرهنگی و هنری کشور روسیه دارد. یک نقاشی از رامبراند که شاهکار موزه‌ هرمیتاژ روسیه است، موضوع این نمایشگاه شده؛ اما محور اصلی این اینستالیشن اثر کارگردان به نام الکساندر سوکوروف است که به صورت هم‎زمان نشان‌دهنده‎ تالارهای مشهور موزه هرمیتاژ و محل کار یک هنرمند هستند. در این اثر پنجره‌ها رو به دنیایی مملو از جنگ و هیاهو است که زندگی مدرن را احاطه کرده است.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب پاویون کشور روسیه، پلکان داخلی آن است که تماشاگر را به دنیای "مدرسه فلمیش" می‌برد که توسط الکساندر شیشکین هوکوسای زنده شده و با مکانیزم‌های پیچیده روایتی از داشته‌های و ایده‌های هنری هنرمندان روس را به نمایش می‌گذارد.