به گزارش هنرآنلاین، "روزمرگی‎های معاصر" پروژه هنری دنباله‌داری است به نمایشگاه گردانی علی میراسماعیلی که تاکنون دو فصل آن با عناوین "کجواج‌ها" و "فراموشی" به نمایش درآمده و نمایشگاه فصل سوم این پروژه با عنوان "خودردیابی" با شرکت ۹ هنرمند که اغلب آثارشان به‌صورت عکس و چیدمان ارایه شده، روز جمعه ۲۱ تیرماه در گالری سایه افتتاح می‌شود.

مانند روال فصول قبلی، هنرمندان منتخب برای شرکت در این فصل نیز بدون وابستگی به هرکدام از سبک‎ها یا شیوه‌های تولید اثر هنری، با رویکردی فرا‌رشته‌ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند.

علی میراسماعیلی نمایشگاه‎گردان این پروژه در بیانیه نمایشگاه می‎نویسد: خود را دیدن به معنای مکاشفه خویشتن، پدیده‌ای نوظهور نیست اما اختلال و پریشانی انسان معاصر که ناشی از دیدن \خود ‎\ در مرز میان خاطره، واقعیت و رویاست او را بیش از هر زمان دیگری نسبت به شناخت هویت خویش به چالش کشیده است. خودردیابی به مواجه انسان معاصر با خویشتن در مسیر این شناخت می‎پردازد.

هنرمندان حاضر در این فصل عبارت‌اند از هستی ‎حاجی‎ابوالحسن، مرسا زینالی، معصومه شصتی، الهام شویکلو، مهسا شهپرنیا، ماه‎نو شیرزاد، مرضیه صادق‎محمدی، بنفشه عرشی و الهام مرادی .

افتتاحیه نمایشگاه "خودردیابی" روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۵ عصر در گالری سایه هست و نمایشگاه تا۲۶ تیر ادامه دارد.

گالری سایه در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، پلاک ۲۱ قرار دارد.