سرویس تجسمی هنرآنلاین: پاویون کشور بلژیک اثر جوز دِ گرایتر (Jos De Gruyter) و هارولد تایس (Harald Thys) با کیوریتوری آن کلر اشمیت (Anne-Claire Schmitz) را در منطقه جیاردینی ونیز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه خود را به عنوان یک موزه محلی معرفی می‎کند و شامل 20 عروسک خودکار و مجموعه‌ای از نقاشی‌های بزرگ است که چهره انسانی را نشان می‌دهد.

در مرکز ساختمان صنعت‌گرانی از جمله یک پنبه‎دوز، یک سنگ‌تراش و یک ریسنده که در معاملات خود به درستی عمل می‌کنند حضور دارند. همچنین یک جهان موازی در اتاق‌های کناری پاویون وجود دارد که مملو از افراد ولگرد، زامبی‌، دیوانه و... است که به حاشیه رانده شده‌اند. این دو جهان در یک فضا وجود دارند، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها کاملا از یکدیگر بی‌خبرند.

حرکات عروسک‌های این نمایشگاه مکانیکی و غیرماهرانه است؛ سرهای این عروسک‌ها بر روی شخصیت‌هایی افسانه‌ای که قبلا در آثار جوز دِ گرایتر و هارولد تایس دیده شده است بر روی افراد حقیقی مدل‌سازی شده است.

ردیاب حرکتی با حضور بازدیدکنندگان، صدا و حرکات متناوب توسط ردیاب از درب ورودی فعال می‎شود. این فضا مملو از آواها و گریه‌های سوزناک است. ورود به این غرفه برای مخاطبان مانند ورود به یک سرزمین عجایب پر از زیبایی‌ها و زشتی‌ها است. پاویون بلژیک یادآور یک تجریه توریستی در اروپای قدیم است.