به گزارش هنرآنلاین، مظفری در این ننشست ،نخست به دیدار دکتر محمدحسین حلیمی رفت . حلیمی که سال‌هاست استاد دانشگاه تهران و مولف کتاب‌های بسیاری در حوزه هنرهای تجسمی است؛ درباره مسائلی روز هنرمندان، ارزشیابی هنری آنها  و روند آموزش هنر برای جوانان با مدیرکل هنرهای تجسمی گفت و گو کرد.

دکترمحمدحسین حلیمی در سال ۱۳۱۹، همدان به دنیا آمد. وی نقاش، طراح گرافیک، استاد دانشگاه تهران، عضو پیوسته فرهنگستان علوم و از چهره‌های ماندگار است. کتاب "اصول و مبانی هنرهای تجسمی" او در دوره دوازدهم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان "کتاب سال" برگزیده شد .حلیمی تاکنون کتاب‌های بسیاری را در حوزه هنرهای تجسمی پیرامون زیبایی‌شناسی ،شعر رنگ در معماری اسلامی ایران ،زیبایی‌شناسی خط در معماری ،شیوه‌های نقاشی، ،زیبایی‌شناسی خط در مسجد جامع اصفهان،مبانی هنرهای تجسمی و... ترجمه و تالیف کرده است .  وی تاکنون نمایشگاه‌های بی‌شماری را در زمینه طراحی گرافیک ،نقاشی ،عکس ،طراحی حروف و... در داخل و خارج از ایران برگزار کرده است .  دکتر محمدحسین حلیمی پیش از این کتابی را با عنوان " اصول و مبانی هنرهای تجسمی " به رشته تحریر در آورده که سال‌هاست از منابع دانشگاهی مهم محسوب می‌شود .

مظفری

مظفری سپس به دیدار دکترحبیب الله صادقی رفت .دکتر صادقی استاد دانشگاه هنر شاهد به تازگی گواهی درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده است . مدیرکل هنرهای تجسمی در مورد اهداء این نشان به دکتر صادقی تبریک گفت و در ادامه افزود: نکته مهم خوش‌نامی هنرمندان در عرصه هنر است و با اعتقاد کامل می‌گویم همه‌جا سخن از بزرگی و توانمندی شما در هنر است. افتخار ماست که گواهی درجه یک هنری تقدیم شما شده  و به داشتن چنین قله‌هایی در هنر تجسمی کشور افتخار می‌کنیم. سپس در این دیدار دوستانه، حبیب صادقی از نقاشان انقلاب و روند کاری این طیف از نقاشان و آثار خلق شده و حال و هوای این روزهای خود گفت . 

دکتر حبیب‌الله صادقی فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و کارشناسی ارشد این رشته و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس دارد و عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیباست. مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در کمیته هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در شورای مجسمه‌سازی وزارت ارشاد اسلامی، دبیر سه دوره دوسالانه نقاشی جهان اسلام، و همچنین شرکت در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی و دبیری و داوری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و... از جمله سوابق اجرایی حبیب‌الله صادقی به شمار می‌رود. وی تاکنون نمایشگاه‌های زیادی را در داخل و خارج از ایران برگزار نموده است .