سرویس تجسمی هنرآنلاین: در پاویون کشور هند اثر آتول دودیا (Atul Dodiya)، اشیم پرکایسه (Ashim Purkayastha)، جی.آر ایرانا (GR Iranna)، جیتیش کلت (Jitish Kallat)، ناندالا بوز (Nandalal Bose)، رامانا حسین (Rummana Hussain)، شکنتال کلکارنی (Shakuntala Kulkarni) با کیوریتوری  موزه هنری Kiran Nadar  با عنوان "زمان ما برای مراقبت از آینده" که منتخب وزارت فرهنگ هند و کنفدراسیون صنعت هند است، در آرسناله بی‌ینال ونیز به نمایش گذاشته شده است.

این پاویون بخشی از برنامه جاری هند برای برگزاری جشن یکصدوپنجاهمین سالگی مهاتما گاندی است. اثر "زمان ما برای مراقبت از آینده" بر فلسفه گاندی و جایگاه آن در دنیای پیچیده امروزی که در آن خشونت و عدم تحمل هنوز رایج است، قرار گرفته است. 

این نمایشگاه آثار گروهی بین نسلی از هنرمندان قرن بیستم را به تماشا گذاشته که یا مستقیما در مورد گاندی و جایگاه او در تاریخ و تمرکز بر لحظه‌های خاص زندگی‌اش برای مخاطبان معاصر است و یا به ارائه تحقیقاتی مفهومی در مورد اندیشه‌های فلسفی او و دیدگاه‌های وسیع‌اش در مورد عمل و آزادی می‌پردازد. 

این پاویون شامل نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، عکاسی و کارهای گروهی رسانه‌ای است. در بین آثار این نمایشگاه پانل‌های از Bose’s Haripura (شیوه پوسترسازی هندی) ارائه شده که در اصل توسط گاندی برای نشست حزب کنگره ملی هند در ۱۹۳۸ نصب شده‌اند. همچنین ویدئو اینستالیشن از نامه‌ای که گاندی به هیتلر ارائه داده نیز دیده می‌شود. هیچ‌کدام از این آثار پیش از این در اروپا رونمایی نشده است.