سروس تجسمی هنرآنلاین: این پاویون اثر لاریسا سانسو ( Larissa Sansour) را با کیوریتوری نات مولر (Nat Muller) به نمایش گذاشته است که منتخب  بنیاد هنر دانمارک: لست ویند ابسن(مدیر) (Lisette Vind Ebbesen)، پیتر لند( Peter Land، جین کایزن( Jane Jin Kaisen )، شارلوت فوکCharlotte Fogh) ) و سورن اسنهالت (Søren Assenholt) است.

"ارثیه" توسط یک هنرمند دانمارکی-فلسطینی ارائه شده است. لاریسا از طریق رسانه‌های مختلف قطعاتی را خلق می‌کند که از داستان‌های علمی- تخیلی الهام گرفته شده است و حول محور حافظه، تاریخ و هویت به عنوان عناصر کلیدی، می‌چرخد. ایجاد دنیای داستانی-تخیلی به او این امکان را می‌دهد تا با تخیلات و سناریوهای آینده که در آن تجربیات فردی و روایت گروهی در هم آمیخته‌اند، تجربیاتی را به دست آورد.

این هنرمند برای غرفه دانمارک، یک فیلم علمی- تخیلی با عنوان "In Vitro" ارائه کرده است. این اثر، روایت یک مداخله معماری و نصب یک مجسمه در شهر بیت‌اللحم، یک دهه پس از یک فاجعه زیست محیطی این شهر است.

در خلاصه داستان آمده است: صاحب باغ در حال مرگ با جانشین جوان خود که در زیرزمین متولد شده و هرگز شهری را که باید از نو بسازد، ندیده است، صحبت می‌کند. ضربه روحی و روانی جانشینی، تبعید و خاطرات جمعی از موضوعات اصلی این فیلم است.

 او برای دومین بار در مقیاس بسیار بزرگ، یک شی از فیلم را بازتولید می‌کند تا فراز و نشیب‌های زندگی قهرمان آن را بررسی کند.