به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه که با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف در شهر لندن برپا می‌شود، امید حلاج و سیامک عزمی از سوی گالری نیان و محمد بزرگی، عرفان شهیاد و بهرام حنفی از سوی گالری کاپیتال آرت لندن حضور خواهند داشت.

هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه ارایه آثاری با کیفیت و قیمت مناسب است و برگزارکنندگان قصد دارند با در نظر گرفتن سقف فروش برای همه آثار، هنر را در دسترس همگان قرار بدهند. 

امید حلاج متولد سال ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته‌ نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است. او تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در چند رویداد هنری جهانی نیز شرکت داشته است. حلاج سال گذشته نیز در نمایشگاه هنر میلان حضور داشت.

سیامک عزمی، نقاش کرمانشاهی متولد 1351، نیز از سوی گالری نیان در این نمایشگاه شرکت دارد. نقاشی‌های عزمی در مجموعه‌های معتبری از کشورهای ایران، کانادا، فرانسه، چین، قطر، امارات و ...نگهداری می‌شود. او تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در نمایشگاه‌‌های گروهی بسیاری در داخل و خارج کشور نیز حضور داشته است. عزمی سال گذشته در نمایشگا‌ه انفرادی عروسک‌ها در استانبول و همچنین نمایشگاه هنر میلان شرکت کرد.

آثار این نقاش در نمایشگاه‌های دیگری در انگلیس، ایتالیا، فرانسه، چین و دبی نیز به نمایش درآمده‌اند.

محمد بزرگی و بهرام حنفی از هنرمندان عرصه نقاشیخط و عرفان شهیاد، نقاش نیز از دیگر هنرمندانی هستند که دراین رویداد هنری حضور دارند. نقاشی‌خط‌های محمد بزرگی تاکنون در حراج‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی بسیاری حضور داشته است. آثار او از نظر خلاقیت و نوآوری‌ در فرم‌های سنتی مورد توجه قرار گرفته است.

نمایشگاه هنرلندن از 19تا 22 اردیبهشت (9 تا 12 مه) برپا می‌شود.