به گزارش هنرآنلاین، مسابقه "A Design Award" بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین رقابت طراحی بین‌المللی در سراسر دنیا است. طرح‌های ثبت شده در این رقابت توسط هیات داوران بین‌المللی متشکل از محققان، اعضای برجسته مطبوعات، طراحان و خلاقان حرفه‌ای و کارآفرینان کارآزموده با دقت و تامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آخر رای نهایی در مورد تمام پروژه‌ها اعلام می‌شود. در این دوره اثر "مرغ ملکوت" حاصل کار مشترک هنرمندان ایرانی محمدعلی ودود و شادی حبیب، برگزیده این رقابت جهانی شد.

رقابت طراحی A برای ترویج و شناسایی بهترین آثار طراحی خلاقانه تاسیس شده است. این رقابت طراحان و برندهای جهانی را وادار به خلق پروژه‌هایی ارزشمند، سودمند، کارآ و شاخص در زیبایی‌شناسی و همچنین دارای کیفیت استثنایی، پایداری و استحکامی قدرتمند می‌کند.

این مسابقه یک بستر رقابتی، اخلاقی و عادلانه برای شرکت‌ها، طراحان و نوآوران از تمام زمینه‌های کاری با سطوح متفاوت تجربه و تمرکز باز را برای رقابت روی آن، فراهم می‌کند. جایزه طراحی آ هدفی برای آماده کردن مخاطبان جهانی در خصوص برندگان جایزه دارد تا موفقیت و استعداد آنها را نشان دهد. مسابقه و جایزه آ تصمیم دارد مانند یک ترکیب کننده عمل کند تا طراحان، شرکت‌ها، مخاطبان و مطبوعات را به سوی یکدیگر بیاورد.

جایزه طراحی آ تنها یک جایزه نیست بلکه نشانگر کیفیت و کامل بودن طرح است. جایزه در جهان شناخته شده است و توجه شرکت‌ها، حرفه‌ای‌ها و گروه‌های علاقمند به طراحی را جلب می‌کند. برنده شدن جایزه آ گواهی عالی بودن طراحان است و اثبات کیفیت آثار آنها است. داشتن جایزه آ نگاه‌های مخاطبان طراحی را از سراسر جهان جذب می‌کند.

شعار جایزه طراحی آ این است : "هنر پرورش دهنده آینده، هنر برای فرهنگ آینده". ما اعتقاد داریم که آینده با هنر، طراحی و تکنولوژی ما شکل می‌گیرد. بنابراین نیاز به یک طراحی خوب برای آینده بهتر وجود دارد.

جایزه دیزاین A بزرگ‌ترین رقابت جهانی دیزاین است که به بهترین طرح ها، مفاهیم دیزاین، تولیدات و خدمات در این حوزه اعطا می‌شود. مسابقه دیزاین A سالانه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از سراسر دنیا می‌توانند در آن شرکت کنند. هدف اولیه این مسابقه، پشتیبانی از فرهنگ جهانی دیزاین و ایجاد فرصت تبلیغات برای برندگان و نیز ایجاد مشوق هایی برای داوطلبان است تا بتوانند ایده‌هایی برای طرح‌های عالی برتر جهت آینده بهتر ارائه دهند. جایزه دیزاین A تنها یک جایزه نیست بلکه وجود آن بر پیشانی هر طرحی نشانگر کیفیت و کامل بودن طرح است. این جایزه در جهان شناخته شده است و توجه شرکت‌ها و گروه‌های علاقمند را به دیزاین را جلب می‌کند.