سرویس تجسمی هنرآنلاین: دومین نمایشگاه سالانه بین‌المللی ایران فتو پاریس با عنوان "درون و بیرون" این روزها در انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه پاریس برپاست. انجمن فرهنگی هنری بادگیر با مشارکت انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه منتخبی از مجموعه عکس‌های هنرمندان جوان ایرانی داخل و خارج از ایران را در دومین نمایشگاه سالانه ایران فتو به نمایش گذاشته است.

جامعه ایران نیز مانند دیگر کشورها، در حال تغییر است و از میان این تغییرات، افزایش مشارکت و نفوذ زنان در جامعه و توسعه بی‌سابقه شهری بیشتر به چشم می‌خورد. مجموعه این عوامل در کنار هم  منجر به رشد شبکه‌های فرهنگی و هنری شده است. دومین نمایشگاه سالانه بین‌المللی ایران فتو پاریس با نگاهی متفاوت به ایران، تغییراتی که این کشور طی چهار دهه گذشته تجربه کرده است را به تصویر کشیده است، این سالانه با کیوریتوری زهرا جهانبخش ۳ اردیبهشت‌ماه در گالری خانه بین‌المللی هنرها؛ انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه پاریس برپا شده و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

این نمایشگاه همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شده و به همین مناسبت در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت از کتاب‌های دو عکاس ایرانی رونمایی کرد. کتاب "انقلاب 57" اثر مریم زندی و کتاب "انقلابیون" اثر کاوه کاظمی، روز گذشته در این نمایشگاه به مخاطبان فرانسوی معرفی ‌شدند.

در نمایشگاه "ایران فوتو- درون و بیرون" آثار هنرمندانی از داخل و خارج از ایران چون غزل عمیدی، سها اسدی، صدرا باقری، عرفان دادخواه، حامد فرهنگی، میلاد گرگین، پولاد جواهر حقیقی، محسن کابلی، علیرضا کرم‌زاده، البرز کاظمی، صبا خوانساری، پیام مفیدی، مرضیه محمدی، سحر مختاری، مهدی مرادپور، سارا نیرو بخش، مریم رحمانیان، محسن شاهمردی، سینا شیری و نگار یغماییان به نمایش درآمده است.

نمایشگاه "ایران فوتو- درون و بیرون" در انجمن فرهنگ و هنر خاورمیانه در پاریس برپاست و تا  ۱۷ اردیبهشت در گالری خانه بین‌المللی هنرها ادامه دارد. نمایشگاه "ایران فوتو- درون و بیرون" با همکاری بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران، انجمن بادگیر، گالری اثر و انتشارات نظر شکل گرفته است.