به گزارش هنرآنلاین زهرا متناصری هنرمند نقاش درباره این نمایشگاه گفت: حدود دوازده سال است نقاشی می‌کنم اما دو سال است که تصمیم گرفتم جدی و حرفه‌ای این کار را دنبال کنم. در ابتدا دوست نداشتم حتی معمولی‌ترین و کوچک‌ترین تابلوهام را به کسی هدیه بدهم و یا بفروشم زیرا حس عجیبی است وقتی با دستای خودم از یک صفحه سفید یک طرحی می‌سازم که با آن همزادپنداری می‌کنم یا میتوانم با آن حرف بزنم. اما وقتی سفارشات تابلو شروع شد و درخواست طرح دلخواهشان را به من میدادند کم کم توانستم طور دیگری به موضوع نگاه کنم.

وی ادامه داد: وقتی اثر هنریام را در خانه یا محل کار فرد دیگری دیده شود و لذت ببرند برای من حس رضایت و خوشحالی و غرور دارد.

متناصری خاطرنشان کرد: نقاشی آرزوی کودکی‌ام بود به همین دلیل دلم می‌خواست نقاشی در زندگی هدف اصلی‌ام باشد و یک سال زحمت کشیدم تا توانستم نمایشگاه نقاشی بگذارم.

وی ادامه داد: به درخواست دوستانم که خواستند تا نقاشی را به آنها آموزش بدهم این حس در دورنم بوجود آمد تا هنر و استعدادم را به کسانی که علاقه دارند منتقل کنم و در مدت زمان کوتاهی هنرجویان زیادی پیدا کردم.

 این هنرمند نقاش همچنین گفت: خدا بهترین نقاش جهانِ است و بسیار زیباست زمانی که دنیای رنگی خدا را روی بوم می‌آوریم تا سایر آدم‌ها از دیدن آن حس خوبی داشته باشند.

نمایشگاه نقاشی زهرا متناصری تا پنجشنبه 5 اردیبهشت از ساعت 13 تا 17:45 در بلوار میرداماد، زیر پل مدرس، خیابان البرز، کوچه تابان شرقی، پلاک 44، طبقه پنجم، گالری نجوا ادامه دارد.