به گزارش هنرآنلاین، مژده طباطبایی، مدیر گالری مژده که در زلزله بم و کرمانشاه نیز چنین رویدادی را برای کمک به آسیب‌دیدگان تدارک دیده بود، با اعلام خبر فوق گفت: از همه هنرمندان، مجموعه‌داران و همکاران گالری‌دار که دوست دارند در این حرکت خیرخواهانه مشارکت کنند دعوت می‌کنم آثار هنری خود را به گالری مژده تحویل دهند تا در نمایشگاه خیریه چهار روزه که ۲۸ تا ۳۱ فروردین برپا می‌شود به نمایش و فروش درآید.

او افزود: گالری مژده ضمن ابراز تاسف از این حادثه غم‌انگیز، به منظور همدردی با عزیزانی که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند و سال نو را با تلخکامی آغاز کردند، بخشی از گنجینه خود را طی این نمایشگاه به فروش می‌رساند و در همین راستا از همه خانواده هنر ایران که دوست دارند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند دعوت می‌کند، در صورت تمایل یک یا چند اثر خود را برای ارائه اهدا نمایند.

 او تاکید کرد: بدیهی ست تمامی عواید فروش این رویداد به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص داده خواهد شد.

مدیر گالری مژده خبر داد :" به محض اطلاع رسانی اولیه، هنرمندان عزیز شاخص مانند منوچهر نیازی، ناصر اویسی،مرتضی گودرزی دیباج، میراحمد غفاری، مهدی فلاح ،بهرام حنفی ،احمد محمدپور، احمد آریامنش ، محمد کیایی، علیرضا کرمی، سیامک زمردی، سروش میلانی زاده، علی شکری و… رضا مافی( از طرف مجموعه دار) به محض اطلاع از این اقدام پیش قدم شده و آثاری را برای اعلام همراهی با این حرکت اهدا کردند. ما چشم به راه همه هنرمندان و هنردوستان عزیز هستیم."

او افزود:" چونان تجربه‌های موفق گذشته این آثار را با کم‌ترین قیمت ممکن به معرض فروش می‌گذاریم تا نظر خریداران خیرخواه جلب و کمکی شایسته ارائه به سیل زدگان عزیز فراهم شود. "

نشانی گالری مژده سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ هست و علاقمندان می توانند با شماره تلفن 02122067442 تماس بگیرند.