هنرآنلاین : محمود شالویی در گفتگوی کوتاه با هنرآنلاین ضمن ابراز تأسف از وقوع سیل در چندین نقطه کشور مقارن با آغاز سال نو، از پیشگامی هنرمندان برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده قدردانی کرد.

او گفت: هنرمندان استان مازندران از آغازین لحظه وقوع سیل با حضور در مناطق حادثه دیده به یاری همشهریان و هم استانی‌های خود شتافته‌اند. برخی با حضور فیزیکی و برخی با اهدای کمک‌های نقدی در تسکین آلام آسیب دیدگان سهم خود را ادا کردند.

شالویی در عین حال تاکید کرد: نکته حائز اهمیت همدلی و همراهی هنرمندان سراسر کشور با همه مردم آسیب دیده در اقصی نقاط کشور است که نمادی از وحدت ملی را به تصویر کشیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران خبر داد: در همین راستا همه برنامه‌های هنری که هر ساله به مناسبت عید نوروز به خصوص در غرب مازندران برپا می‌شود حال و هوای مساعدت به هموطنان سیل زده پیدا کرد.

شالویی با تأیید خبر کمک هنرمندان موسیقی پاپ به مردم مناطق سیل زده گفت: همه هنرمندان عزیزی که این روزها در استان مازندران کنسرت داشتند مانند آقایان آرش و مسیح، بهنام بانی، احسان خواجه امیری، حامد همایون… در اقدامی زیبا و خداپسندانه عواید حاصل از کنسرتشان را به مردم آسیب دیده اختصاص داده‌اند که این خود نمونه بارز وحدت و همدلی ست که در کشور خلق شده است.

مدیرکل ارشاد مازندران درباره میزان خسارت احتمالی به اماکن فرهنگی در اثر سیل گفت: مناطقی که سیل رخ داد فاقد تاسیسات و مراکز فرهنگی بود لذا از این نظر خسارتی متوجه مازندران نشده است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد همدلی شکل گرفته در کشور سبب شود امداد رسانی به مردم آسیب دیده از سیل در کشور با سرعت و جدیت به انجام رسد و زندگی مردم هر چه زودتر به شرایط عادی بازگردد.