سرویس تجسمی هنرآنلاین: این سالانه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر جهت شناسایی، معرفی و حمایت از هنرمندان فعال هنرهای تجسمی شکل گرفته و نخستین دوره آن به رشته نقاشی اختصاص دارد که در دو بخش موضوعی و آزاد در تاریخ ۱۷ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با همکاری وبسایت آرت‌گالریز و گالری فرمانفرما در تهران برگزار می‌شود.

 بخش موضوعی این سالانه با محور "تنهایی" پذیرای آثار هنرمندان است. در فراخوان سالانه درباره این موضوع آمده است: "تنهایی می‌تواند تفاسیر متنوع و گسترده‌ای را در حیطه‌های گوناگون اجتماعی، ذهنی و احساسی شامل شود و در پیوند با برخی مفاهیم همبسته همچون انزوا، خلوت‌گزینی، رنج، افسردگی، اضطراب و … قرار گیرد."

گفتنی است هیئت انتخاب و داوری این سالانه را فرح اصولی، علی ندایی، تکتم فرمانفرمایی، فریدون امیدی، پویا آریانپور و فریدون فربود تشکیل می‌دهند.

شرکت برای همه هنرمندان بدون محدودیت سنی، آزاد و رایگان است و آنها می‌توانند همزمان در هر دو بخش آزاد و موضوعی شرکت کنند. هر هنرمند می‌تواند تا سه اثر را (در هر بخش) برای داوری ارسال نماید و ابعاد آثار با احتساب قاب، در ضلع بزرگتر حداقل ۶۰ سانتی‌متر و حداکثر ۲۰۰ سانتی‌متر باشد. آثار ارسالی نباید پیش از این جایی به نمایش درآمده باشند.

هنرمندان تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را جهت داوری و شرکت در سالانه آرت‌پی ارسال کنند. علاقه مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت سالانه به نشانی artgalleries.ir/p مراجعه کنند.