به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه با رویکرد جهان‌بینی شخصی شامل آثاری از ماهیار چرمچی و دو تن از هنرمندان جوان است که از 10 اسفندماه به مدت پنج روز به نمایش گذاشته می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: تکامل، حادثه ای گسترده روی بستر زمان ، نه یک فرد یا یک نسل ، بلکه برای نوع بشر اتفاق می افتد. امری که از زمان به سخن درآمدن تا فردایی که معلوم نیست، ادامه دار خواهد بود.

آنچه در بیشتر فرازهای تمدن بشری به چشم می خورد میل بی کران به یکسان سازی عقاید و تفکرات انسانهاست. ایسم ها و آیین ها یکی پس از دیگری، صفر پیدایش ، آفرینش ، جبر و اختیار ، اخلاق و جهان بینی خود را محقانه دیکته می کنند. پنداری تمام دانه های "پازل تکامل" را یکسان می خواهند، حال آنکه زیبایی این پازل به مختلف الشکل بودن و استقلال دانه هاست. استقلالی که تحت هیچ فشار ذهنی و عاطفی از دست نرود و فقط بر پایه گفتگوی خردمندانه و ایجابی شکل بگیرد.

"ایدئوتوپیا" تلاشی است هنرمندانه برای ارائه جهان بینی خاص هر فرد (به دور از اهمیت نام و شهرت) که رویابافانه و خالصانه روی بوم لغزیده است و صادقانه قصد گفتگو دارد. گفتگویی تصویری که محتوای خودش را از طریق خلق خیال با شما در میان می گذارد و پرسشگرانه از شما دعوت می کند تا جهان بینی مربوط به آرمانشهر خود را بجویید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 11 الی 20 به گالری کاما مراجعه کنند. این گالری خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، طبقه دوم واقع شده است.