به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های جمال سوزنده‌مقدم با عنوان غائله روز جمعه ۲۶ بهمن  در گالری ساربان افتتاح می‌شود.  سوزنده مقدم متولد ۱۳۵۵ در تبریز و دانش‌آموخته‌ رشته‌ نقاشی‌ست. او در حدود 90 نمایشگاه گروهی و انفرادی حضور داشته که از آنها می‌توان به جشنواره تجسمی فجر، دوسالانه‌ نقاشی ایران، نمایشگاه بین‌المللی نقاشان جهان در سوئد و هفته‌ فرهنگی تبریز در تاجیکستان اشاره کرد.

جمال سوزنده‌مقدم در اغلب آثارش با زیست انسان و اغتشاشات ذهنی‌اش سر و کار دارد. نقاشی‌های او از آسیب‌ها و تاثیرات هیجانات ذهنی و جسمی انسان‌ می‌گوید. او در بخشی از استیتمنت نمایشگاه خود آورده است: زندگی غائله‌ای بیش نیست؛ با تمام رخدادهایی که جهان پیرامون و بازیگران روزگار، به نام سرنوشت بر ما حاکم میکنند. بشر مست دانش حقیرانه‌اش، هزاران هراس را بر جانش مسلط کرده؛ گویی عقل بشر که او را بر دیگر موجودات برتری بخشیده، بلای جانش شده و به حکم عقلانیت جبری، نابودیاش ناگزیر شده است. در این تاریکی روزگار، در نقطه‌ای که ایستاده‌ایم، عدالت همچون خورشید در حال غروب است. بشرِ بلاتکلیف در تیرگی، طالب نور است اما از هراس گرمای آتشی که خود افروخته به جستو جوی سایه برمی‌خیزد.

این نمایشگاه روز ۲۶ بهمن افتتاح شده و تا دوشنبه ۶ بهمن ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای تماشای آثار می‌توانند همه‌روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری ساربان به نشانی سهروردی شمالی، هویزه غربی، نبش یوسفی پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند.