سرویس تجسمی هنرآنلاین: مدیر هنری گالری والی، فرین بنکدار در گفتگو با هنرآنلاین درباره رویکرد تازه این گالری گفت: از زمستان امسال با پشتیبانی مژگان والی‌پور مدیر مسئول گالری والی نمایشگاه‌هایی با تمرکز بیشتر به هنر معاصر و مدرن و استفاده از مدیاهای مختلف از جمله ویدیو (ویدیو ارت)، هنر چند رسانه‌ای (مولتی مدیا آرت) به فعالیت‌های گالری والی اضافه شده است؛ در عین حال قرار است با تعاریف تازه‌ای همراه با نشست و گفتمان‌های هنری فرهنگی با محیطی حرفه‌ای آماده فعالیت با هنرمندان واقعی باشیم.

او افزود: برای پیشبرد این هدف سعی می‌کنیم از دست اندرکاران و کارشناسان هنری در این زمینه  کمک بگیرم زیرا با داشتن تیم حرفه‌ای از نظرات و سلایق شخصی کاملا جلوگیری خواهد شد.

بنکدار گفت: دو نمایشگاه اخیر گالری والی با مشاوره هنری پویا آریانپور به صورت گروهی برگزار شد و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

او گفت: فضای کوچکی به نام "آرت روم" از هفته گذشته 5 بهمن 1397 در گالری برای ارایه ویدئو آرت، و فروش کتب هنری با کیفیت خوب و نسخه‌های محدود افتتاح شده است.

بنکدار خاطرنشان کرد:  فضای هنر تجسمی ایران با توجه به مسایل اقتصادی از هر نظر دشوار و در عین حال پر رقابت و پر مخاطب شده  امیدواریم با دقت و خطای کمتر به کیفیت نمایشگاه‌ها بپردازیم

او یادآوری کرد:  نمایشگاه پر بیننده و پر مخاطب "سطح مشترک" رو به پایان است و نمایشگاه نقاشی‌های آرش علی‌محمدی و مهدیه کواکب‌پناه به عنوان" از سنگ می‌روید" از روز جمعه 19 بهمن شروع خواهد شد.