به گزارش هنرآنلاین، پدرام لسانی درباره این نمایشگاه گفت:  ۱۳ عکس به روی دیوار می‌رود؛  این پروژه با همکاری اسرا مدنی در سال ۲۰۱۱ یعنی هشت سال پیش شکل گرفت که هر دو در لندن دانشجو بودیم. در واقع این عکس‌ها دو امضایی هستند.

این عکاس افزود: از زمان شروع ایده تا زمان شکل‌گیری حدود یک سال طول کشید. این عکس‌ها به صورت تک عکس در خارج از کشور نمایش داده شده ولی برای اولین بار است که به صورت مجموعه در گالری گلستان ارائه می‌شود.

پدرام لسانی در ادامه تاکید کرد: موضوع این نمایشگاه نشان دادن نیکی و بدی، خیر و شر، دانش و جهل است. در عکس‌ها از المان سیب (میوه ممنوعه) استفاده شده است.

فرم و ساختاری تصویری جذاب این عکس‌ها چشم‌نواز است و این در حالی‌ست که دو فرشته سیاه و سفید که هر دو زن هستند و خیر و شر و ماهیت ملکوتی دانش را بازتاب می‌دهند روایتی متفاوت از زندگی روزمره آدمی را ارائه می‌کنند.

پدرام لسانی متولد ۱۳۵۸ است و در دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی عکاسی و دانشگاه انگلیس عکاسی فشن خوانده است. این هنرمند چندین نمایشگاه انفرادی در تهران و لندن برگزار کرده است. همچنین چند نمایشگاه گروهی در خارج از کشور داشته است.