به گزارش هنرآنلاین، پس از برگزاری چهار دوره "جایزه‌ فرشته" و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا پنجمین دوره‌ از این اتفاق فرهنگی- هنری را با موضوع "جاده" در دو بخش داستانِ کوتاه و عکس و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار کند.

با این هدف و پس از بررسی‌های کارشناسی، رعنا جوادی،آرش خاموشی و شادی قدیریان داوران بخش عکس پنجمین دوره "جایزه فرشته" خواهند بود.

در این بخش، عکس‌ها باید با ابعاد ۳۰۰ DPI و فرمت آن jpg باشند و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۳ عکس به دبیرخانه ارسال نماید. در این بخش عکس‌های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند نیز می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. علاقمندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت جایزه فرشته به نشانی: http://jayezefereshteh.org مراجعه نمایند.

مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ لغایت سی‌ویکم فروردین ماه ۱۳۹۸ خواهد بود. همچنین جهت هرگونه سوال با شماره ۰۹۰۲۸۲۲۰۰۴۵ از طریق تلگرام می‌توانند در ارتباط باشند.

گفتنی است "جایزه فرشته" پس از یک دوره تجربه چهارساله، از امسال به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه جایزه فرشته، خردادماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار خواهد شد.