به گزارش هنرآنلاین، عارف گرانمایه، هنرمند نقاش درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با نام “بدون عنوان” ۲۸ دی ماه در گالری مژده برپا می شود و حدود ۳۰ تابلو که با تکنیک آبرنگ، اکریلیک و جوهر خلق شده‌اند در آن به نمایش درخواهند آمد.

گرانمایه درباره موضوع این آثار توضیح داد: موضوع این آثار طبیعت، پاییز و ریشه‌ها است، زیرا من در این نمایشگاه به چیزهایی توجه کردم که کمتر به آن توجه می شود که شامل برگ‌های خشک، ریشه درختان، شاخه‌ها و.. است.

این هنرمند افزود: چندین سال است که من روی مناظر پاییزی کار می‌کنم زیرا معتقد هستم در پاییز چیزهای زیبایی وجود دارد که ما کمتر به آن توجه می‌کنیم.

این هنرمند در کاتالوگ این نمایشگاه نوشته است: نباید به سادگی از کنارش عبور کرد. هر آنچه در اطراف ماست شخصیت و ماهیت منحصر به فرد خود را دارد.هیچ دو برگی از توده‌ی برگ‌های پاییزی که به سادگی از روی آن‌ها رد می‌شویم شبیه هم نیستند. هیچ دو درخت یا دو ریشه‌ی همسانی ندارند.

به چشم نکته‌بین و ظرافت‌یاب یک هنرمند بی‌نهایت موضوع برای دیدن و دیده شدن وجود دارد: از ریشه‌هایی که می‌توانند مایه‌ی حیات باشند و یا مانع حیات، حفره‌های خالی و تیره در دل تنه درختان و ریشه‌های بیرون زده تا هزار رنگ درخشان و مبهوت‌کننده‌ی پاییزی هر یک چون شخصیت‌های متمایز یک اجتماع بی‌نظیر و خاص هستند.

طبیعت نیز چون زندگی انسانی هر لحظه دست خوش دگرگونی است از تولدهای بهارانه تا مرگ‌های ناگزیر زمستانی، در طبیعت هر کسی می‌تواند نزدیک‌ترین شباهت‌ها را با زندگی پیدا کند.

گوشه‌ای از طبیعت می‌تواند همانند زندگی و سرنوشت انسانی و یا جامعه‌ای باشد، طبیعتی که در حال نابودی به وسیله انسان‌ها است.

لازم به یادآوری است، نمایشگاه "بدون عنوان" 28 دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک27، زنگ یک همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان هنردوستان است.