به گزارش هنرآنلاین، سید مجتبی حسینی از نمایشگاه محمدحسین عماد در گالری اثر و نمایشگاه مصطفی دره باغی در گالری اعتماد که از برنامه‌های هفته هنر تیرآرت است دیدن کرد.

حسینی ضمن بازدید از برنامه‌های هفته هنر تیرآرت گفت: هفته هنر تیرآرت رویداد و تصویری از همراهی و مشارکت هنرمندان، گالری‌ها و مراکز هنری است که فرصت گفتگو را که اساس فرهنگ و هنر است فراهم می‌کند و ایده‌ها و ظرفیت‌ها را برای ارائه فرصت هنری در شهر ارائه کرده است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر شنبه 15 دی ماه از نمایشگاه انجمن‌های تجسمی با عنوان فرصت در خانه هنرمندان ایران دیدن کرد.

حسینی درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرصت اتفاق خجسته‌ای است که انجمن‌های تجسمی در مشارکت با یکدیگر آثاری را به نمایش گذاشته‌اند و بخشی از ظرفیت و توان انجمن‌ها را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد و امیدواریم با تداوم همراهی و همدلی انجمن ها، فرصت‌های بیشتری برای بیان و ارائه ایده‌ها و آثار هنرمندان و ظرفیت‌های انجمن‌ها ایجاد شود و انجمن‌ها با جامع نگری و نقش فعالانه و حرفه‌ای امکان حضور و مشارکت هنرمندان بیشتری را در تشکل‌ها فراهم کنند.